Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Grappig dat alle ontworpen tattoo's van Mandy naar bokkers gegaan zijnZag op fb het resultaat van die ene onder de borst, vond ik erg mooi!
Ik ga over 2 maanden naar haar toe! Ik heb een zwart wit hondenpootje op mijn schouderblad en wilde daar graag wat cherry blossom bloemen bij. Ik zit alleen zo te twijfelen of ik ze in kleur of zwart wit wil. . Ik wil dat het wel een geheel wordt dus daarom dacht ik zwart/wit maar ik wil het ook weer niet te donker. Zucht
Yasmine schreef:
Warboel schreef:Toen ik gister getatoeëerd werd kwamen er 2 meisjes de shop in die beide een hartje op hun vinger wilden, op dezelfde plaats. Als souvenir zeg maar. De artists waren er niet super happig opik hou er persoonlijk ook niet zo van. Een klasgenoot van mij heeft "left" op de vingers van z'n rechterhand getatoeëerd, super verwarrend
TessaVB schreef:Yasmine schreef:
ohhh mammma gaaf!
Daar zit ook een quote in die ik ook wil hebben voor op m'n bovenbeen of op m'n ribben, zoals deze. Omdat die Disney sleeve toch nog 1000 jaar gaat duren
tot ik een artiest vind waarmee ik op 1 lijn zit of die überhaupt reageert..
Moet zoiets als dit worden, bloem wil ik nog zelf ontwerpen (eerst een kiezen die erbij past, qua betekenis), de kleuren en het aquarel moet ook
zwaar anders en het font moet nog wat aanpast worden:
[ Afbeelding ]
TessaVB schreef:[ Afbeelding ]
Captain schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met witte tattoo's? Lees veel verschillende ervaringen..
_Ekenna schreef:Nog 2 uurtjes... ik vind het hartstikke spannend!
Hebben jullie nog tips? Van te voren goed gegeten hebben natuurlijk..
Ik heb een bikini top en een losse top er over heen aan, dat was 't handigst zei ze. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe lang ik er zal liggen en wat ik moet verwachten qua pijn.
Edit; Appelsap drinken lees ik in de beginpost. Zometeen maar appelsap kopen dan!
Emmaa_ schreef:_Ekenna schreef:Nog 2 uurtjes... ik vind het hartstikke spannend!
Hebben jullie nog tips? Van te voren goed gegeten hebben natuurlijk..
Ik heb een bikini top en een losse top er over heen aan, dat was 't handigst zei ze. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe lang ik er zal liggen en wat ik moet verwachten qua pijn.
Edit; Appelsap drinken lees ik in de beginpost. Zometeen maar appelsap kopen dan!
Appelsap zou je bloed verdikken maar mijn artist zei dat dat echt onzin is. Ik vind het altijd fijn om iets met veel suiker bij me te hebben, dus ik heb altijd een blikje cola/red bull en een rolletje dextro naast me liggen. Als je een beetje week wordt kan je dan altijd even vragen om te stoppen (als je licht tenminste) en een slokje/hapje nemen. Zelf heb ik ook altijd iets van brood of iets anders super vullends in m'n tas zitten voor als ik even pauze heb of voor als ik klaar ben. Verder doe ik graag muziekje luisteren als afleiding, of ik zet een serie aan op m'n laptop ofzo!