[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:54

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met witte tattoo's? Lees veel verschillende ervaringen..

Iris82

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:52

Ik zou er ook graag een willen maar ik word een beetje bang gemaakt door alle verhalen op internet.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:18

Ik vind het niet mooi, vind het in veel gevallen net een litteken.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:25

Aranel schreef:
Grappig dat alle ontworpen tattoo's van Mandy naar bokkers gegaan zijn :)) Zag op fb het resultaat van die ene onder de borst, vond ik erg mooi!

Ik ga over 2 maanden naar haar toe! Ik heb een zwart wit hondenpootje op mijn schouderblad en wilde daar graag wat cherry blossom bloemen bij. Ik zit alleen zo te twijfelen of ik ze in kleur of zwart wit wil. . Ik wil dat het wel een geheel wordt dus daarom dacht ik zwart/wit maar ik wil het ook weer niet te donker. Zucht :+

Is een andere die op FB langs kwam :)

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:37

Hee hee ik lees altijd met jullie mee!
Over de witte tattoo wil ik even reageren, ik ben naar verschillende artiesten geweest om dat te bespreken en ze zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde. De tattoo vervaagd, wordt in alle gevallen door de zon geel en zal na een tijdje gewoon niet meer te zien zijn.

Ik wilde er ook graag 1, maar na verschillende artiesten gesproken te hebben niet meer :P

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:39

Ik vind dat juist mooi dat het op een litteken lijkt.. Maar scarification durf ik dan weer niet. Lees dat inderdaad ook overal _Denise, dat je er niet mee in de zon mag.. Lastig aangezien ik naar Dubai wil emigreren. :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:40

Soms is het ook wel eens lekker om eigenwijs te doen en er toch voor te gaan! Zo heb ik een vinger tattoo, en ja hij is vreselijk aan het vervagen, maar het is wel mijn dierbaarste :-)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:26

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:48

Ik heb voor me verjaardag van me vrienden een tattoo bon gevraagd. Zit alleen hard na te denken wat ik ga doen en waar. Heb zoveel dingen wat ik mooi vind en wat bij me leven past. Gelukkig heeft de bon geen datum.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:35

Yasmine schreef:
Tessa, inspiratie voor je Disney sleeve? :D http://www.buzzfeed.com/leonoraepstein/ ... .mfwVqALwr

ohhh mammma gaaf!

Daar zit ook een quote in die ik ook wil hebben voor op m'n bovenbeen of op m'n ribben, zoals deze. Omdat die Disney sleeve toch nog 1000 jaar gaat duren
tot ik een artiest vind waarmee ik op 1 lijn zit of die überhaupt reageert..

Moet zoiets als dit worden, bloem wil ik nog zelf ontwerpen (eerst een kiezen die erbij past, qua betekenis), de kleuren en het aquarel moet ook
zwaar anders en het font moet nog wat aanpast worden:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:49

Warboel schreef:
Toen ik gister getatoeëerd werd kwamen er 2 meisjes de shop in die beide een hartje op hun vinger wilden, op dezelfde plaats. Als souvenir zeg maar. De artists waren er niet super happig op :Y) ik hou er persoonlijk ook niet zo van. Een klasgenoot van mij heeft "left" op de vingers van z'n rechterhand getatoeëerd, super verwarrend :')

Een kennis van mij heeft Right op zijn linkerpols en left op zijn rechter. Later heeft die daar een streep doorheen gezet en het omgedraaid. T was wel grappig maar ik denk dat je daar na een paar jaar wel spijt van hebt :P

Edit: volgens mij was links en rechts getatoeerd, maar ik weet t niet meer zeker.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:17

TessaVB schreef:
Yasmine schreef:
Tessa, inspiratie voor je Disney sleeve? :D http://www.buzzfeed.com/leonoraepstein/ ... .mfwVqALwr

ohhh mammma gaaf!

Daar zit ook een quote in die ik ook wil hebben voor op m'n bovenbeen of op m'n ribben, zoals deze. Omdat die Disney sleeve toch nog 1000 jaar gaat duren
tot ik een artiest vind waarmee ik op 1 lijn zit of die überhaupt reageert..

Moet zoiets als dit worden, bloem wil ik nog zelf ontwerpen (eerst een kiezen die erbij past, qua betekenis), de kleuren en het aquarel moet ook
zwaar anders en het font moet nog wat aanpast worden:

[ Afbeelding ]

Die tweede tattoo met die Ariël vind ik perfect bij jouw Mickey passen! <3

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:38

Bij mij laad de buzzfeed niet -O-

Mooi tessa!!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:28

TessaVB schreef:

Van Mulan <3 mijn favoriete disney!

Uit die link vind ik de jurk van Aurora/Doornroosje ook een gave tattoo In het blauw/roze.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:00

Wat een gave dingen komen er voorbij!
Ik zit al dagen pinterest af te speuren, elke keer zie ik weer leuke andere tattoos.
Nu heb ik weer advies nodig!
Wat vinden jullie van deze tattoo? Ik vind de binnenkant van de bovenarm erg gaaf, maar dat gaat toch allemaal wat hangen ben ik bang later :))
Op mijn ribben is ook wel erg gaaf. Maar zouden jullie hem dan horizontaal of dwars zetten?
Het vogeltje gaat het hartje dan eventueel worden dat ik eerder heb geplaatst!
Wat denken jullie over het lettertype?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:37

Ik zou er spijt van krijgen als ik op mijn 80e zo'n tekst heb en dat dat dan blubbert omdat ik oud ben. :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:20

Het is niet zo mijn smaak, maar smaken verschillen natuurlijk! Ik kwam deze ook tegen, wat vind je hier van? Heeft ook dat sierlijke lettertype:
Afbeelding

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:43

Nog 2 uurtjes... ik vind het hartstikke spannend! :=
Hebben jullie nog tips? Van te voren goed gegeten hebben natuurlijk..
Ik heb een bikini top en een losse top er over heen aan, dat was 't handigst zei ze. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe lang ik er zal liggen en wat ik moet verwachten qua pijn. :')

Edit; Appelsap drinken lees ik in de beginpost. Zometeen maar appelsap kopen dan! :Y)
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 17-05-15 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:54

Captain schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met witte tattoo's? Lees veel verschillende ervaringen..

Geen wit doen in grote stukken, kleine dingetjes als een hartje en dan alleen de outline kan nog mooi zijn, en dan nog blijft het niet mooi.
Wit word altijd (echt altijd) een lichtere tint van je eigen huidskleur dus altijd gelig.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:59

Ik heb veel wit, is niet gelig geworden, gewoon wit nog steeds eigenlijk, niet fel wit maar ook niet gelig :)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:01

De meeste mensen hebben een gele ondertoon in de huid waardoor het gelig word, als je mazzel hebt een hele lichte huid hebt valt het mee.
vel wit blijft het toch niet :P

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:36

Succes Loes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:40

_Ekenna schreef:
Ik heb een bikini top en een losse top er over heen aan, dat was 't handigst zei ze. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe lang ik er zal liggen en wat ik moet verwachten qua pijn. :')

Edit; Appelsap drinken lees ik in de beginpost. Zometeen maar appelsap kopen dan! :Y)

Appelsap zou je bloed verdikken maar mijn artist zei dat dat echt onzin is. Ik vind het altijd fijn om iets met veel suiker bij me te hebben, dus ik heb altijd een blikje cola/red bull en een rolletje dextro naast me liggen. Als je een beetje week wordt kan je dan altijd even vragen om te stoppen (als je licht tenminste) en een slokje/hapje nemen. Zelf heb ik ook altijd iets van brood of iets anders super vullends in m'n tas zitten voor als ik even pauze heb of voor als ik klaar ben. Verder doe ik graag muziekje luisteren als afleiding, of ik zet een serie aan op m'n laptop ofzo!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:45

Emmaa_ schreef:
_Ekenna schreef:

Appelsap zou je bloed verdikken maar mijn artist zei dat dat echt onzin is. Ik vind het altijd fijn om iets met veel suiker bij me te hebben, dus ik heb altijd een blikje cola/red bull en een rolletje dextro naast me liggen. Als je een beetje week wordt kan je dan altijd even vragen om te stoppen (als je licht tenminste) en een slokje/hapje nemen. Zelf heb ik ook altijd iets van brood of iets anders super vullends in m'n tas zitten voor als ik even pauze heb of voor als ik klaar ben. Verder doe ik graag muziekje luisteren als afleiding, of ik zet een serie aan op m'n laptop ofzo!

Kan dat gewoon? :o (is tattoo groentje) Vind de artist dat niet vervelend, dat je misschien extra beweegt? Mag je ook gewoon op je mobiel kijken bijvoorbeeld? Op tv zie je altijd dat ze gewoon aan het praten zijn ondertussen!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:49

Ik had een rolletje dextro mee en kreeg toen we even pauze hadden een glaasje cola. Maar heb er nooit zo'n last van dat ik licht wordt in m'n hoofd. Maar toch voor de zekerheid :+

Persoonlijk vind ik het juist fijn om te praten, maar heb op een gegeven moment wel even met m'n telefoon gezeten. Maar we hadden genoeg gespreksonderwerpen, ik speel trompet en hij saxofoon, ik doe een kunstopleiding en we vonden hetzelfde museum tof :+ was zo voorbij.