Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar wel braaf met appel, rozijnen, abrikozen en kaneel. 

verder nog een appel en twee mandarijntjes voor vandaag. ben best trots op mezelf dat ik zo gezond bezig ben
en trots op iedereen die ook zo gezond bezig is hier!! 

Sjoos schreef:Net weer geshred, barst van de spierpijn maar dit wordt minder als je eenmaal weer fanatiek bezig bent!
Ik ben 30 kg kwijt dmv een koolhydraat arm dieet. Ben nu de koolhydraten weer langzaam aan het opbouwen (al wil ik nog wel zo'n 10 kg kwijt, maar ga over 2 weken op vakantie, begin daarna weer)
Alleen vind ik dat opbouwen echt moeilijk! Van koolhydraten krijg je honger, dus of ik eet me helemaal vol, of ik denk laat maar, ik ga wel weer aan m'n gekookte ei en groente..... Balans, dat is echt het moeilijkst!

Meerderen hier hebben dat ook, dat het laatste circuit als een speer gaat. Het eerste deel van de shred denk je dat je doodgaat, tijdens de eerste dagen althans, en tijdens het laatste stuk voel je, je super. Jolien87 schreef:@Machie: de kop is eraf!Meerderen hier hebben dat ook, dat het laatste circuit als een speer gaat. Het eerste deel van de shred denk je dat je doodgaat, tijdens de eerste dagen althans, en tijdens het laatste stuk voel je, je super.