Had ik dat maar eerder geweten! Inbrengen viel prima mee, en je kunt 5 jaar weg. Ik heb nauwelijks nog bloedverlies, hoogstens eens een minibeetje na de sex maar echt niet dramatisch. Nooit meer ongesteld, ik vind het echt top.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wendy15 schreef:Je kan ook even met je dokter gaan praten en vragen de nuva ring voor 3 maandjes voor te schrijven. Dan probeer je het en als het niet bevalt doe je wat anders, heb ik ook gedaan
Njen schreef:Wendy15 schreef:Je kan ook even met je dokter gaan praten en vragen de nuva ring voor 3 maandjes voor te schrijven. Dan probeer je het en als het niet bevalt doe je wat anders, heb ik ook gedaan
Ja maar op het moment kan ik dat niet betalenEvenals spiraaltje overigens, maar misschien dat ik mijn ma ff lief aan kan kijken
Maar misschien toch maar eens spiraaltje overwegen dan...
IvysToeter schreef:en wat nou als je die nuvaring er niet meer uitkrijgt?
of stel ik nu een domme vraag
poes schreef:Ik vind het spiraaltje geweldig
Had ik dat maar eerder geweten! Inbrengen viel prima mee, en je kunt 5 jaar weg. Ik heb nauwelijks nog bloedverlies, hoogstens eens een minibeetje na de sex maar echt niet dramatisch. Nooit meer ongesteld, ik vind het echt top.
poes schreef:Dan even rustig boekje gaan lezen en het weer proberen
Njen: maar jij bent nog vrij jong dacht ik, weet niet of een spiraaltje dan al ideaal is?
poes schreef:Ik heb de mirena ja
Leo schreef:Ik heb 'm nu sinds maandag en nog steeds af en toe scherpe buikpijn (eerste dag en de dag na het plaatsen had ik die continue). Wel vervelend gevoel. Verder vind ik het wel nu al heerlijk dat ik van de pil af ben.
Leo schreef:Ik heb 'm nu sinds maandag en nog steeds af en toe scherpe buikpijn (eerste dag en de dag na het plaatsen had ik die continue). Wel vervelend gevoel. Verder vind ik het wel nu al heerlijk dat ik van de pil af ben.
Faux schreef:Even ter verduidelijking:
Mijn vraag is dus of het voor deze 1e menstruatie ( degene tijdens welke ik begin met de pil ) ook geld. Dat volgende menstruaties korter en minder heftig zullen zijn weet ik, maar werkt dat ook metéén bij deze 1e menstruatie? Nu ik op dag 1 begonnen ben met de pil?