horselove154 schreef:Krijg je veel tijd om na te denken over het antwoord?? Wordt er gezegt of het antwoord dat je geeft jij is of niet?
Je krijgt zoveel tijd als je zelf wel wilt, maar het zijn geen moeilijke vragen hoor ... een IQ-test kan namelijk ook al op jongere leeftijd afgenomen worden ... het gaat meer over basisdingen zoals woorden uitleggen (leg bijvoorbeeld uit wat een prikbord is) en zeggen wat het eerst in je opkomt (als ik bijvoorbeeld schoen zeg, wat is dan het eerste woord waar jij aan denkt? ... eerder zo'n vragen. Nadenken moet je eigenlijk zo min mogelijk doen dus

aan het einde word gezegd hoe je ongeveer overal op scoorde, als je dan nog vragen hebt kan je ze stellen ... als jij dan bijvoorbeeld toch per se nog wilt horen hoe je het best "prikbord" omschrijft kan je dat vragen, maar heel de test kunnen ze niet overlopen op deze manier he

ik (en denk dat de meesten dat echt niet hebben) had niet echt behoefte om de "echte" oplossingen te weten (is meestal ook meer een persoonlijk antwoord zoals waar JIJ het eerst aan denkt ... heeft dus ook niet echt een correct antwoord), hoewel ik in het dagelijkse leven toch echt wel verlang naar oplossingen als ik iets fout doe en dergelijke

Ik dacht dat je vandaag echt al het onderzoek naar het autisme zou starten ... maar nu wilt je vader niet meer dan?
Als je de keuze hebt en je hebt zelf het gevoel dat je in het dagelijkse leven echt wel last ondervind van "iets" zou ik het zeker wel doen ... ik zag er in het begin ook erg naar op maar mijn mama wou het echt heel graag, zij voelde op een of andere manier dat er "iets" was. Nu ben ik ook ontzettend blij dat ik samen met haar heb doorgezet, ik krijg nu extra hulp op school en thuis gaat alles ook net iets vlotter waardoor het (meestal) weer gewoon "leefbaar" is.
dus als je de kans hebt en je denkt zeker dat je erdoor geholpen word ... zeker doen!!