Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovebonney schreef:En Peetje, dat is ook een moeilijk opgave, je kind uit handen geven aan mensen die er weinig vanaf weten!
Het lijkt mij zowieso heel moeilijk om te voelen voor kind..Let je dan op zijn gedrag om te zien of hij hoog of laag kan zitten?
peetje82 schreef:welkom!!
Spuit je of zit je aan de pomp?
peetje82 schreef:spannend, zie je het zitten om over te stappen?
Carolinef schreef:nou toi toi toi dan, laat je niet kisten
edit, oh bah heb net jouw profiel bekeken, hard en brrr rillingen maar helaas wel werkelijkheid
_Bonte_ schreef:Ik plaats dit berichtje in naam van mijn vriend.![]()
Jullie zullen ook wel snappen dat registreren voor 1 topic geen zin heeft en alleen maar ruimte pakt.
Dus hierbij de vraag , iedereen die hem wil helpen aan zijn eindwerk door iets te vertellen over hoe zij diabetes ervaren . Graag een maitje naar
Bellens_thomas @ hotmail.com
Idereen supper bedankt![]()
Het is niet voor mij, maar voor hém
_Bonte_ schreef:Ik plaats dit berichtje in naam van mijn vriend.![]()
Jullie zullen ook wel snappen dat registreren voor 1 topic geen zin heeft en alleen maar ruimte pakt.
Dus hierbij de vraag , iedereen die hem wil helpen aan zijn eindwerk door iets te vertellen over hoe zij diabetes ervaren . Graag een maitje naar
Amulet schreef:_Bonte_ schreef:Ik plaats dit berichtje in naam van mijn vriend.![]()
Ik heb gemaild!
WZlove schreef:Carolinef schreef:nou toi toi toi dan, laat je niet kisten
edit, oh bah heb net jouw profiel bekeken, hard en brrr rillingen maar helaas wel werkelijkheid
Tegen wie heb je het?
lovebonney schreef:zoo, khad weer een lekker dagje gister..
ik baal echt enorm..
gistermiddag om 15.00 uur liep ik op me werk met een hypo van 3,2...ik heb toen een banaan genomen en limonade.
S'avonds bij me vriend voor het slapen zit ik ineens op 21,1
ik heb nog nooit zo hoge waarde gehad..en ik snap niet waar het aan kan liggen.ik heb een paar pepernoten gehad,misschien maar 5 :s ik heb maar 4 EH novorapid bijgespoten..
Nu vanmorgen weer gewoon op 6,6 nuchter..
WZlove schreef:En waar mag dat op slaan als ik vragen mag Carolinef?