Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Dat van die labret ziet er best eng uit. En als je er nou een ringetje in doet?
Anjatjeuh schreef:Red_Savage schreef:Dat van die labret ziet er best eng uit. En als je er nou een ringetje in doet?
Zelfde effect, en ook schuine labret maakt niets uit. Het is gewoon iets wat kan gebeuren, zal niet bij iedereen gebeuren maar ik zou het er niet op wagen...
Ilzjuh schreef:Hahaha.Het zal we meevallen, toch?
Nymphadora schreef:Saskiaatje, hij staat je super!
Saskiaatje schreef:Hele fijne berichten allemaal, heb hem net vanmiddag laten zetten.
Anjatjeuh schreef:Saskiaatje schreef:Hele fijne berichten allemaal, heb hem net vanmiddag laten zetten.
Is natuurlijk niet leuk om te lezen, maar wel beter dat je het nu toch weet zodat je het in de gaten kan houden en hem er eventueel kan uithalen als je ziet dat je tandvlees begin terug te trekken.
x_manon_x schreef:Mijn tongpiercing kostte 45 euro
xxjillxx schreef:Ik ga in de vakantie eindelijk mijn tongpiercing laten zetten, met tegenzin van mij ouders hihihi, nog meer mensen ervaring met dit soort geval?
stephanie09 schreef:hahah zo is mijn moeder ook (A)
Saskiaatje schreef:Red_Savage schreef:
Haha andersom. Beter 1 keer per dag met de zeep, en spoelen met het zout na elke maaltijd
Ik zal even Linda er bij halen over dat op school gedeelte.
Nee, ik bedoelde de buitenkant. Want die moet ik schoonmaken met zeep 2x per dag. Kan ik dan ook nog 1x per dag met zoutwater de buitenkant schoonmaken? Spoelen heb ik net gedaan, na het eten.
Pff, eten was wel moeilijk. Het "schijfje" wat achterop het staafje zit, aan de binnenkant van je mond, kwam steeds tussen m'n tanden.
dani_spit schreef:Zo ziet mijn piercing er nu uit:
De foto is ondersteboven gemaakt maar bij het bolletje dat eigenlijk boven hoort te zitten zie je het wondje zitten.
Anthea schreef:Als ik m'n piercings niet verzorg zijn ze ontstoken hoor.