Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orange_peach schreef:Nu heb ik eindelijk een nieuw koordje (zijn koordje vind ik vrij kort voor mijn eigen nek) en wil ik erg graag die edelsteen verder gaan dragen om die jongen zeg maar een beetje bij me te hebben ...
Vooraan in het topic zag ik dat je een edelsteen eerst moet opladen ed ...
Snoevie schreef:ik vind die ook prachtig en heb hem laatst gekocht,maar elke keer als ik hem vastheb krijg ik een misselijk gevoel.
toch niet mijn steen,ondanks dat ik m erg mooi vind
Snoevie schreef:ja het is wel het beste elke nieuwe steen te reinigen voor gebruik,omdat er altijd energie van een ander aanzit.
ook tussendoor ontladen en weer heropladen en reiningen is belangrijk
Orange_peach schreef:*voel me echt dom *
PenP schreef:Even een vraagje. Ik ben al ruim 2,5 jaar bezig om (blijvend) zwanger te raken. Ik heb al twee keer een misraam gehad, een keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een keer een zwangerschap van een kindje met een zeer ernstige chromosoomafwijking waardoor de zwangerschap is geeindigd. Inmiddels ben ik 40 en begint de tijd echt te dringen. Nu heb ik een steen gekocht ter onderteuning. Het is een robijn in zoisiet (knuffelsteen). Ik weet echter niet hoe ik de steen het beste kan gebruiken. Ik draag hem nu overdag in mijn bh. Maar is dat lang genoeg en op de juiste plek. Moet ik hem altijd dragen of alleen als ik denk zwanger te zijn? Alle tips zijn welkom!
Snoevie schreef:ja je kan hem wel weer vastplakken met secondelijm oid,al geeft het mij het idee dat je hem misschien niet meer nodig hebt.
misschien eens kijken voor een andere?
PenP schreef:had begrepen dat robijn gedragen kan worden tbv miskramen.