Paula schreef:Mareska schreef:Vraagje: ik heb best dun haar tot over m'n schouders valt wat leuk in model kan zitten als ik het fohn, maar binnen een uur zit alles weer uitgezakt en hangt het futloos langs m'n hoofd.. Wat kan ik daaraan doen?
Ik was m'n haar met John Frieda shampoo voor bruin haar, daarna doe ik er mousse van Wella in en fohn ik het.
Als ik het steil wil, doe ik er ipv mousse gladmakende creme van Loreal in.
Ik weet niet of jij echt voor krullen gaat, anders zou je misschien onderin je haar wat papilotten kunnen gebruiken. Eerst wassen, wat mousse erin, laten drogen, en per strengetje dat je om de papilot draait eerst even wat haarlak erover. Je kunt dan zelf bepalen of je echt slagen wilt, of meer krullen, doordat papilotten in verschillende diktes zijn. Blijft denk ik wel langer zitten, zeker weten doe ik het niet want dat verschilt nogal per haarsoort.
Wanneer ik krullen maak met de krultang blijft het (wanneer ik er Loreal spul voor krullend haar in spuit) eigenlijk prima zitten tijdens een avondje uit. Alleen heb ik geen zin om elke dag een half uur met die krultang te prutselen..

Als ik dan zie hoe leuk en vol volume het haar zit op sommige foto's in dit topic, word ik echt jaloers..