Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chitra schreef:even een vraagje
Ik heb gisteravond om 12 uur ongeveer m'n pil ingenomen, eerste week..
alleen kwam vanochten om 9 uur helaas m'n maaginhoud er weer uit..
ben ik nu minder beschermd? of is de pil na 9 uur wel opgenomen door m'n lichaam??
Djesseka schreef:Ik ben nu halverwege mijn eerste pilstrip en heb last van buikpijn en ietwat bloedverlies. Is dit normaal?
chitra schreef:even een vraagje
Ik heb gisteravond om 12 uur ongeveer m'n pil ingenomen, eerste week..
alleen kwam vanochten om 9 uur helaas m'n maaginhoud er weer uit..
ben ik nu minder beschermd? of is de pil na 9 uur wel opgenomen door m'n lichaam??
Storm76 schreef:Trouwens, even vraagje over spiraaltje,
ik heb hem nu 4 maanden en ik ben er erg tevreden over, eerste 2 maanden ben ik 1 dag ongesteld geweest.
En nu ben ik het vorige week donderdag geworden, maaaar, ik heb het nu nog steeds, ik heb krampen in mijn buik, en ik blijf bloeden. Niet heel erg, en de ene dag meer dan de andere. Dan denk ik dat het over is, en dat begint het weer. Ene dag met 'oud' bloed, andere dag met helderrood bloed.
Iemand een idee hoe dat komt?
nicolientje schreef:Storm76 schreef:
Marloes_R schreef:Ik heb nu oo 4 maanden een spiraaltje en ik ben bang dat hij niet meer goed zit. Beetje genant, maar mijn hubbie voelt sinds kort iets snijdends. Eerst voelde hij dit alleen heel diep, maar nu dus al helemaal vooraan. Ik denk dat dit misschien het touwtje is, zou niet weten wat het anders kan zijn. Dus ik ga maar een afspraak maken met mijn gyn.
Heeft iemand dit ook (gehad)?
darwin schreef:Zijn er ook mensen die zich hebben laten steriliseren ?
Wat veranderd er t.o.v. de pil .heb je meer of minder last van je menstruatie?