Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlazingBoots schreef:Ik heb ook de diane pil in huis (ff een weekje wachten) en dan begin ik ermee...
Hoe snel kan ik effect verwachten?
Nymphadora schreef:Sommige mensen kunnen niet goed tegen die pil, omdat hij vrij zwaar is hebben sommige erg veel last van stemmingswisselingen, depressies ed. Maar dat verschilt per persoon.
En na 2 jaar gebruik kreeg ik trombose (een longembolie) wat misschien ook wel met de pil te maken kon hebben dus ik mag deze niet meer slikken.
Toen ik ermee gestopt was kwam het vrij snel terug dus dat is wel iets wat je je moet realiseren, zodra je ermee stopt is de kans groot dat het wel terugkomt.
Maar voor de rest is het super
Hast92 schreef:Jullie kunnen er wel ''van alles'' opsmeren, maar de beste oplossing voor mij is: GEZOND ETEN; GEEN SNOEP.
Nymphadora schreef:Ik heb zelf zo af en toe is als ik al niet te vrolijk was versterkte de diane mijn humeur waardoor ik echt 2 dagen niet te genieten was en erg somber.
Maar dat was maar zelden.
Zelfs ondanks mijn longembolie (waardoor ik dus geen enkele pil meer mag slikken) ben ik nog steeds blij dat ik eraan begonnen ben, je huid wordt er zo mooi van, maar je moet er geduld mee hebben.
Mijn zus slikt de Yasmine, die is wat minder heftig en werkt ook super voor je huid, misschien is dit een beter idee dan voor jou??
Hast92 schreef:Jullie kunnen er wel ''van alles'' opsmeren, maar de beste oplossing voor mij is: GEZOND ETEN; GEEN SNOEP.
Evelli schreef:acne is niet een gevalletje gezond eten
niet alles is te genezen met gezond eten