Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Tijgertjuh22, ten eerste heeft het geen zin om jezelf om tenderpoints te testen, dit moet met een bepaalde techniek i.c.m. druk uitgevoerd worden en kun je dus zelf geen indicatie geven.
Verder had ik het gevoel dat ik wel door de grond kon zakken, mn hele lichaam verkrampte ook wanneer er op gedrukt werd.
sronnie schreef:Net terug van de osteopaat, 2 nekwervels en 2 rugwervels zitten scheef door een val van bijna een jaar terug.
Destijd zei mijn HA dat het wel meeviel en dat het wel goed kwam, ondertussen is het nu de vraag of het uberhaubt wel goed komt
bowena_84 schreef:Heb je alles al eens op papier gezet Tijgertjuh22? Mijn huisarts en reumatologe stelden dat erg op prijs, ik heb egwoon al mn klachten en symptomen met duidelijk uitleg op papier gezet.
sronnie schreef:Succes Tijgertjuh22, en ook jij Cyntje
Door de zenuwen voor maandag (uitslag testen hart + foto's laten maken hoe ernstig het met mijn rug is) verrek ik nu iedere keer van de pijn
Helaas mag ik nu geen Tramadol slikken omdat het tegevaarlijk is i.v.m. met mijn rug- en nekwervels en zenuwen die daar lopen.
Als ik dan gekke dingen ga doen of vanacht niet wakker wordt omdat ik pijn heb in mijn rug/nek kan het een minder happy-end worden