Zwanger! Uitgerekend najaar 2025

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 12:09

Ik was al een tijdje niet meer op bokt geweest :) Iets met een druk bestaan en ritme vinden als (alleenstaande) moeder met eigen bedrijf en paard haha. Maar wat super leuk om te lezen hoe t met iedereen gaat.
Hele lieve foto's en herkenbare dingen :)

@babiiveeraa wat heftig van Lara, maar gelukkig hebben jullie nu een idee wat t is.

Met Emelie (4,5 maand) gaat t onwijs goed.
Rolt volop alle kanten op, en vind de wereld ontzettend interessant. (momenteel zo interessant dat drinken wat lastig is, want ze wil alleen maar om zich heen kijken. Vet onhandig)
Ze gaat nu 1 dag in de week naar een gastouder (groene gastouder, dus heel veel buiten en met dieren, erg blij mee. Per aug gaat ze 2 dagen). De andere dagen dat ik werk past mijn moeder op. Dus dat is super luxe.

Wat gaat t hard he dames? Al die ontwikkelingen. Iedere dag nieuwe skills enzo. Hier slaapt ze nog naast me in de co sleeper. Dat hoop ik nog lang vol te kunnen houden. Vind het ideaal om mijn bed niet uit te hoeven. Kind aan de ene kant naast mn bed, trolley met alle spullen voor verschonen aan de andere kant. Ze komt rond 1 en 5u meestal nog (heeft wel paar keer hele nachten door geslapen, maar gemiddeld is dit het.) Gelukkig ben ik een makkelijke slaper, en zij ook. Dus tis even snel verschonen, aanleggen en we slapen beide weer door.

Afbeelding
Afbeelding

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-26 17:09

Eefste wat een lieve foto’s !!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Noël is eind deze maand alweer 6 maanden oud, wat gaat de tijd snel.
Nog steeds een heerlijk rustig en tevreden mannetje. Afgelopen dinsdag zijn vaccinaties gehad en gelukkig nergens last van gehad (dat was de vorige keer wel anders). Ook meteen gewogen en gemeten, we hebben een smal kereltje van bijna 69 cm en 6,7 kilo. Hij drinkt nog steeds zijn flessen niet leeg, maar verder heel vrolijk en goede plasluiers dus wij zijn dit maar als normaal gaan zien.
Binnenkort gaan wij beginnen met hapjes, ik ben heel benieuwd hoe hij dat gaat vinden <3

Hebben jullie tips voor kleding merken die smal vallen? Zeeman Wibra etc valt zo breed voor Noël dat hij er bijna 2x inpast :+

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-26 21:14

danielle_x schreef:
Eefste wat een lieve foto’s !!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Noël is eind deze maand alweer 6 maanden oud, wat gaat de tijd snel.
Nog steeds een heerlijk rustig en tevreden mannetje. Afgelopen dinsdag zijn vaccinaties gehad en gelukkig nergens last van gehad (dat was de vorige keer wel anders). Ook meteen gewogen en gemeten, we hebben een smal kereltje van bijna 69 cm en 6,7 kilo. Hij drinkt nog steeds zijn flessen niet leeg, maar verder heel vrolijk en goede plasluiers dus wij zijn dit maar als normaal gaan zien.
Binnenkort gaan wij beginnen met hapjes, ik ben heel benieuwd hoe hij dat gaat vinden <3

Hebben jullie tips voor kleding merken die smal vallen? Zeeman Wibra etc valt zo breed voor Noël dat hij er bijna 2x inpast :+

Terstal voor spijkerbroeken! Mijn zoontje van 5 kan alleen de superskinny van daar goed aan. Qua lengte zit hij tussen 110 en 116 in, maar op zijn buik zou hij 92 moeten hebben :+ En maak goed gebruik van de knoopjes en elastiek aan de binnenkant van de broeken, ik ontdekte dat veel te laat haha.

Lara is eind deze maand ook 6 maanden. We zijn 3 weken geleden met medicatie gestart en afgelopen dinsdag weer gaan wegen. Eindelijk een redelijke groei gehad _/-\o_

Delaja

Re: Zwanger! Uitgerekend najaar 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-26 12:24

Ik vind noppies erg fijn. Hier ook een klein hummeltje (65,5cm, 6,7 kilo) en alles valt heel breed. De pakjes van noppies passen wel heel goed. Ik heb daar alleen geen rompertjes van, dus hoe die vallen, weet ik niet...

Eva is over een week alweer 7 maanden, de tijd gaat veel te snel!
Wij zijn ruim een maand geleden met hapjes begonnen, dat was geen succes. Toen een paar weken gewacht en nu sinds 1,5 week weer bezig en nu gaat het wel goed! Ze stopt de lepels maar al te graag zelf in haar mond :+