Iets met een druk bestaan en ritme vinden als (alleenstaande) moeder met eigen bedrijf en paard haha. Maar wat super leuk om te lezen hoe t met iedereen gaat.Hele lieve foto's en herkenbare dingen

@babiiveeraa wat heftig van Lara, maar gelukkig hebben jullie nu een idee wat t is.
Met Emelie (4,5 maand) gaat t onwijs goed.
Rolt volop alle kanten op, en vind de wereld ontzettend interessant. (momenteel zo interessant dat drinken wat lastig is, want ze wil alleen maar om zich heen kijken. Vet onhandig)
Ze gaat nu 1 dag in de week naar een gastouder (groene gastouder, dus heel veel buiten en met dieren, erg blij mee. Per aug gaat ze 2 dagen). De andere dagen dat ik werk past mijn moeder op. Dus dat is super luxe.
Wat gaat t hard he dames? Al die ontwikkelingen. Iedere dag nieuwe skills enzo. Hier slaapt ze nog naast me in de co sleeper. Dat hoop ik nog lang vol te kunnen houden. Vind het ideaal om mijn bed niet uit te hoeven. Kind aan de ene kant naast mn bed, trolley met alle spullen voor verschonen aan de andere kant. Ze komt rond 1 en 5u meestal nog (heeft wel paar keer hele nachten door geslapen, maar gemiddeld is dit het.) Gelukkig ben ik een makkelijke slaper, en zij ook. Dus tis even snel verschonen, aanleggen en we slapen beide weer door.