Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jokari schreef:Ah, ja, bij mij zat het rechts, en dan ook nog vrij dicht tegen de huid.
Nee joh, I wish.Dit is nu de derde week bestraling (fotonen), maandag loopt dat af en vanaf dinsdag krijg ik dan 5 dagen boost-bestraling (elektronen).
Tot half december moet ik nog elke 3 weken naar het ziekenhuis voor een infuus met lichte chemo, jammer genoeg.
En ik moet nog minstens 5 jaar maar mogelijks nog 10 jaar, elke dag 2 pilletjes, wekelijks een bijkomend pilletje en maandelijks een injectie.![]()
Maar goed, als dat ervoor zorgt dat dat onding wegblijft… Mijn type kanker heeft tenminste opties voor nabehandeling, denk ik dan maar.
BeFunny schreef:jokari schreef:Ah, ja, bij mij zat het rechts, en dan ook nog vrij dicht tegen de huid.
Nee joh, I wish.Dit is nu de derde week bestraling (fotonen), maandag loopt dat af en vanaf dinsdag krijg ik dan 5 dagen boost-bestraling (elektronen).
Tot half december moet ik nog elke 3 weken naar het ziekenhuis voor een infuus met lichte chemo, jammer genoeg.
En ik moet nog minstens 5 jaar maar mogelijks nog 10 jaar, elke dag 2 pilletjes, wekelijks een bijkomend pilletje en maandelijks een injectie.![]()
Maar goed, als dat ervoor zorgt dat dat onding wegblijft… Mijn type kanker heeft tenminste opties voor nabehandeling, denk ik dan maar.
Maandelijks injectie?
Lucrin is meestal eens in de 3 maanden.
SansaS schreef:Oh bah ook nog heel traject dus.... was je tumor volledig dood na de operatie?
Ik begin 10 juni weer met de chemo 8 kuren van 3 weken.
jokari schreef:SansaS schreef:Oh bah ook nog heel traject dus.... was je tumor volledig dood na de operatie?
Ik begin 10 juni weer met de chemo 8 kuren van 3 weken.
Nee helaas, vandaar nog 14 keer chemo. Anders was het nog 18 keer een spuit Herceptine geweest (dat legt het eiwit dat de tumor deed groeien, stil). Nu is het 14 keer Herceptine + chemo.
Pfft jij ook nog chemokuren. Hoop dat je er niet teveel last van gaat hebben.
BeFunny, ik krijg Decapeptyl. Ik zou daar heel graag een alternatief in pilvorm voor hebben (gewoon omdat dat makkelijker is dan die spuit. In het ziekenhuis willen ze niet dat we die zelf zetten, en dat ik dus ofwel elke maand naar de HA ga ofwel elke maand een verpleegkundige thuis laat komen. Ik heb in geen van beiden veel zin.) dus daar ga ik nog wel eens naar polsen. (Weet niet of dat überhaupt mogelijk is.)
Maar eens in de 3 maanden klinkt ook wel al beter dan elke maand, dus dat ga ik eveneens bespreken.