pien_2010 schreef:Het begin is gemaakt. Ik vind je erg dapper. Het lijkt me heel naar om zo bang voor de tandarts te zijn
Ja het gekke is dat ik veel heftiger heb mee gemaakt nu in zkh.
Maar toen ik in de tandarts stoel moest gaan liggen zodat ze even kon kijken gingen de rillingen over mijn lijf vooraf dacht ik die narcose is misschien niet nodig. Maar die keuze heb ik niet gehad want ik trok al wit weg.
En ik heb geen idee waar die angst echt vandaan komt.
Ik schaam me daar na alles voor dat die biopten en bijv de operatie maar ook bezoek aan gyneacoloog etc allemaal heb doorstaan, dan zou je zeggen dan valt de tandarts mee, nou nee dus.
Ja ik sport weer brn en fitness en dat gaat goed en ik heb me aangemeld voor maandag voor iets nieuws kijken of dat leuk is. Binnenkort weer hardlopen. Op de antihormoon gaat het nu ook iig nog goed zonder klachten
ik weet inmiddels dat dat na x maanden ineens toch kan beginnen (de klachten) maar ik hoop iig lekker te kunnen blijven bewegen. En mijn werk iig parttime te kunnen blijven doen. En ergens hoop ik binnenkort of anders in het voorjaar met de hondjes ergens de natuur op te zoeken en wat andere dingen te doen ook in NL. Plaatsen bezoeken en musea waar ik nooit ben geweest. Maar iig na het bestralingstraject.