Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Misschien nog een vraag over baby-uitzet(lijst): wat heb je écht nodig en wat gebruik je eigenlijk niet?
Eske_B schreef:Misschien nog een vraag over baby-uitzet(lijst): wat heb je écht nodig en wat gebruik je eigenlijk niet?
Solleke_Noah schreef:Eske_B schreef:Misschien nog een vraag over baby-uitzet(lijst): wat heb je écht nodig en wat gebruik je eigenlijk niet?
Dat is natuurlijk super persoonlijk, maar wat we echt heel goed hebben kunnen gebruiken: een co-sleeper en een draagzak. De co-sleeper hadden we geleend van vrienden maar is ons zo goed bevallen dat we nu bij nr 2 zelf eentje (tweedehands) gekocht hebben. En de draagzak tot zeker anderhalf jaar bijna dagelijks gebruikt!
We hadden ook een hele mooie speelboog van Little Dutch met zeediertjes maar door die zachte kleurtjes interesseerde het onze baby écht niet. De speelboog van IKEA met hysterische kleuren daarentegen was een hit
Floko schreef:Elektrische kruiken kende ik niet, heb even gegoogled en dat lijkt me erg handig.
Welke heb jij Renee?
Floko schreef:Elektrische kruiken kende ik niet, heb even gegoogled en dat lijkt me erg handig.
Welke heb jij Renee?
Kruiken moesten echt in het bedje van de kraamhulp, die kleintjes kunnen zichzelf niet genoeg warm houden vertelde ze toen. Kunnen Belgische kindjes dat beter?of warmen jullie de hele ruimte op?
mylittlejoy schreef:Jaaa, co-sleeper vond ik ook echt heel fijn! Die gaan wij tegen die tijd weer in elkaar zetten.
En boxpakjes vond ik zelf qua kleding ideaal de eerste weken. Leuk al die setjes, maar de eerste weken ben je echt blij met gewoon praktisch spul, vond ik tenminste.
Solleke_Noah schreef:Floko schreef:Elektrische kruiken kende ik niet, heb even gegoogled en dat lijkt me erg handig.
Welke heb jij Renee?
Kruiken moesten echt in het bedje van de kraamhulp, die kleintjes kunnen zichzelf niet genoeg warm houden vertelde ze toen. Kunnen Belgische kindjes dat beter?of warmen jullie de hele ruimte op?
Wij zijn een speciaal ras![]()
Haha nee, geen flauw idee! Dat wordt hier gewoon écht niet gebruikt. Misschien zit het verschil er in dat de meeste vrouwen in het ziekenhuis bevallen in België en daar ook enkele dagen blijven? In het ziekenhuis is het vaak wat warmer.
Renee schreef:Gebruiken ze in het ziekenhuis in België niet ook verwarm lampen bij de verschoonmatten en verwarmde dekentjes in de bedjes? Wij zijn na de bevalling niet in het ziekenhuis gebleven maar met 8 weken moest onze zoon geopereerd worden. Toen hadden we die heerlijke verwarmde verschoonmat enzo. Maar uiteindelijk er is 1 perfecte verwarmingsbron voor je kindje en dat zijn de ouders. Zo zijn kindjes jaren lang warm gehouden dus met het oog daarop zijn kruiken extra. Lekker knuffelen en kroelen is nog geen kindje slechter van geworden
Jolliegirl schreef:Vandaag een echo gehad en geslacht ontdekt
Ik heb al die weken gedacht een jongetje... En vanochtend stond ik met een blauwe en roze tshirt in mn handen en trok roze aan....
En jahoor....een meisje!