Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suzanne F. schreef:Ik ben gewoon een slappe dweil zonder ruggengraat. Ik zou willen dat ik geen honger meer had. Vroeger kon ik veel harder zijn voor mezelf. Nu denk ik: ach kan best. En ik val dus niks af. Kan dus niet best. Baal.
hopelijk zit je gauw weer in een betere modus... Suzanne F. schreef:Ik ben gewoon een slappe dweil zonder ruggengraat. Ik zou willen dat ik geen honger meer had. Vroeger kon ik veel harder zijn voor mezelf. Nu denk ik: ach kan best. En ik val dus niks af. Kan dus niet best. Baal.
weegschaal is stiekem 2 kg omhoog gekropen maar ik blijf moeite houden. Doe m'n best maar ook weer niet. Complete zelfsabotage..
gelukkig ondertussen redelijk de flow weer en weegschaal gaat ook weer omlaag. Ondertussen weer op gewicht voor m'n vakantie. oji schreef:Ik meld mij ook weer. Ik was een dikke 30 kilo afgevallen maar ben afgelopen jaar toch weer ruim 10 aangekomen......het roer moet weer om! Van het voorjaar wil ik in een mooi wedstrijdjasje passen en aangezien tegenwoordig alles van softshell en heel getailleerd is...moet ik echt aan de bak
. Dus hopelijk blijft dat zo als ik de dosis moet gaan verhogen. Dat gaat in etappes.
Ik wil die laatste 3kg er gewoon af kunnen houden. Dus vandaar het aanpassen in eetpatroon wat ook vol te houden is. 
Winged schreef:Hoe gaat het met iedereen hier?
Ik zit in de week voor de feestperiode. Mijn gewicht was eergisteren 1,5kg lager dan vandaag. Ik weet dat je dat gewicht niet kan aankomen in 1 dag.