Jeetje Kitty… pfffff wat verdrietig Woorden schieten te kortGecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden
Veel te jong, veel te snel... heel veel sterkte voor iedereen die haar moet missen Kitty, rust zacht!
Iedereen die haar moet missen: gecondoleerd. Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden en familie.
Getverdegetver. Wat is het leven soms toch ook @(#&*@#*@#.En wat ongelofelijk verdrietig voor Robert en de kinderen. Een super lieve, slimme, hartelijke vrouw en moeder door zo'n nare ziekte ineens weggerukt. Heel veel warmte en liefde gewenst voor de nabestaanden.
Iedereen heel erg veel sterkte vandaag die Kitty gekend heeft. Ook voor haar man en kinderen. Ik ben in gedachten bij jullie.
Sterkte vandaag ! Mocht de familie mee kunnen lezen hoop ik dat ze veel kracht putten aan de berichten hier.
Dat allerlaatste berichtje van haar...... Oscar schreef:Ook namens mij heel erg veel sterkte vandaag Oh, is de begrafenis vandaag? Sterkte aan de familie en medeleven aan de zware lege tijd die komen gaat...
Jeetje, heel heftig dit. Ik wens familie en naast betrokkenen heel veel sterkte toe komende periode. Pff stil van..