Ah geen leuk nieuws daffie…
Ben echt aan het aftellen tot maandag, mijn 12 weken echo.
Afgelopen dagen weer ziek geweest, zelfs met 38 graden koorts… echt gewoon grieperig. Weer. Dokter zegt dat het echt in de lucht hangt, het ziek zijn. Ik hoop dat het niet meer of erger wordt tijdens de zwangerschap. Ga het wel met de gyn aankaarten wat dus als ik weer ziek zou worden etc.
En tja. Voor de rest nog altijd geen symptomen verder
geen misselijkheid of wat dan ook. Wel begin ik m’n banden stilaan te voelen als ik me in bed te vlug of abrupt omdraai zeg maar. Dan is het wel even een auw momentje. Voor de fun nog wat knuffelfotos
het is sowieso een knuffelkont maar nu is dat nog erger
.
wat een vervelend nieuws. Ik had het je zo gegund om nu lekker 'zorgeloos' te kunnen gaan genieten, maar ik kan me voorstellen dat dat nu niet gaat lukken.
wel nog steeds moe, maar wat een verademing! Nu 21 weken, dus het mag ook wel een keer.... maar jemig wat fijn!
Enige belangrijke is dat je de rechte buikspieren ontziet en geen te drastische nieuwe dingen probeert. Maar ik had bijvoorbeeld ook backwards lunges gevonden, daar krijg ik dus een zeurende buik van. Als je een gevoelige rug/bekken hebt, zou ik asymetrische oefeningen vermijden (zoals lunges).

Blijf je gewoon lopen tot het niet meer gaat? Of ga je sowieso stoppen vanaf een bepaald moment?

.