Leuke uitleg Susan. Veel plezier met Coco haar training.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-11-22 09:25
Mkango ze is zondag 1 jaar geworden. Heidewachtels zijn laat volwassen, een broer van haar heeft al wedstrijden gelopen, maar op zich is het nu vooral voor de ervaring als je zou gaan. Haar broer is echt super fanatiek mee getraind. Die mensen hebben geen paarden of puber dochter(s) Wij hebben voor zo fanatiek trainen de tijd niet. Ik pak wat dingen mee tijdens het wandelen. Vanaf dat ze een jaar of 2, 3 oud zijn kun je resultaat verwachten. Al blijven Heidewachtels een beetje eigengereide types en trekken ze graag hun eigen plan. Op zo'n wedstrijd komt het heel precies dus daar heb je kans om nat te gaan. Ken mensen die de hond wegstuurden voor een ver apport, maar de hond haalde eerst het apport op wat dichter bij lag. Dan heb je meteen een 0 te pakken op het eerste onderdeel. Want je moet het in de juiste volgorde doen. Ik vind die eigenschap geweldig, het zijn echt leuke honden. Beetje karakter hou ik wel van.
moonsparkle
Geplaatst: 15-11-22 10:08
2km gelopen, niet echt een bijzonder stuk maar wel lekker frisse neus
Ja ik durf mezelf vandaag weer bijna de oude te noemen. Voel nu wel heel erg het gemist van Roos. Maar dat komt ook wel weer dat het beter is.
Suzanne F.
Geplaatst: 15-11-22 19:05
Fijn dat het al wat beter gaat Marlinde. 7 km voor Jozi? Jeetje dat is echt heel ver voor die korte pootjes. Was hij weer kapotte teckel of viel het mee?