Geen trainingsmaatjes van de bootcamp zo gek te krijgen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Wat jammer zeg! Ik ga meestal met mijn vriend, maar die van Rotterdam wil ik samen met mijn buddy van de Throwdown gaan doen.
Geen trainingsmaatjes van de bootcamp zo gek te krijgen?
Josien_ schreef:Oh, sorry verkeerd begrepen. Dan is het inderdaad wat lastig. Het is wel mogelijk om online oproepjes te plaatsen, maar kan me voorstellen dat het lastig is.
Mocht ik volgend jaar nog een buddy zoeken dan houd ik je in mijn gedachten!
XxLMMxX schreef:Wauw zo fijn dat jullie er zijn!
Ik probeer elke dag te bewegen, omdat het mij goed doet, maar dat lukt niet altijd.
Ik ga op dit moment regelmatig naar de schaatsbaan, yoga, en hardlopen.
Zo nu en dan ook wel een boswandeling.
Mijn plan is mijn mountainbike weer wat vaker te pakken.
En ik wil nog een binnensport erbij.
Donderdag een proefles kickboksen. Ik heb het vorig jaar 1 malig gedaan en ik heb nog twijfels of het wat voor mij is.
Zertab ik heb de afgelopen weken ook gekwakkeld qua gezondheid.
Sterkte met jullie herstel rawr en Kimberly.
Musli ik woon in jouw omgeving. En heb als voornemen om meer sporten te doen met “maatjes”. Aangezien ik in mijn uppie de stok achter de deur mis. Dus ik sta open voor hyrox.
Maar ik ben wel beginnend.
Alleen hardloopervaring, geen ervaring met crossfit etc.
Dus misschien ben ik niet helemaal de juiste persoon die je zoekt.
Succes plutolover!
Slim om wedstrijden te plannen Josien. Doe ik met hardlopen ook. Puur zodat ik een vooruitzicht heb om voor te trainen.
MuSLi schreef:Heb toch een kort abonnement afgesloten bij de Bootcamp hier in de buurt.
De eigenaar/trainer daarvan is zelf ook Hyrox deelnemer, dus snapt wat ik wil trainen.
Hij geeft dus ook tips over welke trainingen ik het beste kan meepakken.
En past zijn trainingen een beetje aan voor mij, als voorbereiding op Hyrox
Vanavond sluit ik dus aan bij zijn training, gericht op: slee, rennen en kracht.
MuSLi schreef:Soms een stapje terug is ook niet verkeerd @LMM... Het komt wel weer
Hier vanavond goed afgebeuld met de workout. Mijn groepje bestond vanavond uit 6 mannen én ikwe gingen even inlopen; althans, zo noemden zij het. Haha.
Daarna een workout met veel rennen, burpees, pullups (jumping voor mij), wallballs, farmers walk en nog wat andere dingen. Dat wordt spierpijn de komende dagen