Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Gnome schreef:Herkenbare echoje staat er wel met je hele naam op nu en geboortedatum, mocht je dat niet willen op het internet. Hoeveel weken ben je nu?
11 weken en 1 dagwant dat staat er ook op.
Freekie: super mooie echo, bijzonder om dat zo te zien lijkt me!
Freekieee schreef:Gnome schreef:Herkenbare echoje staat er wel met je hele naam op nu en geboortedatum, mocht je dat niet willen op het internet. Hoeveel weken ben je nu?
Ohja ach. Op Facebook staat het ook. Dus geloof t wel. Maar bedankt voor het zeggen!
Ja indd 11 weken en 1 dag hihi.
carika schreef:Welkom jenkins!
Aan de rest: is er al iemand bezig met het uitzoeken van een autostoel?
Ik wil graag een met ligstand omdat we voor familiebezoek al snel 2 uur en meer in de auto zitten.
Bij Cybex lees ik dat de ligstand niet in de auto gebruikt kan worden, daar heb ik niks aan.
Is er nog een alternatief voor de maxi cosi jade? Die werkt alleen met isofix en onze tweede auto heeft dat niet.
Lisewiesje schreef:Citaat:Edit: 20 December pretecho om te weten wat het wordt! Spannend! Zelf denk ik een jongetje
Wat leuk, wij hebben 20 december ook pretecho wat het word ( mijn verjaardag) en mijn uitgerekende datum is 09-06-2023 de verjaardag van mijn man. Wij denken dat het een meisje word.
Angela_ schreef:Pffff wederom roze bloedverlies bij afvegen. Ik maak mezelf helemaal gek en zit er even goed doorheen.