Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 22:01

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 15:38

Welkom jenkins!

Aan de rest: is er al iemand bezig met het uitzoeken van een autostoel?
Ik wil graag een met ligstand omdat we voor familiebezoek al snel 2 uur en meer in de auto zitten.
Bij Cybex lees ik dat de ligstand niet in de auto gebruikt kan worden, daar heb ik niks aan.
Is er nog een alternatief voor de maxi cosi jade? Die werkt alleen met isofix en onze tweede auto heeft dat niet.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 18:19

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hier gaat het sinds de medicijnen eindelijk goed. Minder misselijk niet spugen. Wat fijn om weer wat te doen op een dag!

Carika: nog niet echt overna gedacht. Maar wel heel slim 1 die in ligstand kan! Toch nog even overna denken

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 08:32

Freekieee gelukkig dat je je wat beter voelt. Mag je deze medicatie langere tijd slikken?

Carika, ik wist ook niet dat er autostoeltjes waren die een lig stand hadden. Klinkt wel handig!
Vriendin van mij heeft er wel één die kan draaien. Dat is ook echt ideaal met je kind erin zetten, dus zo een wil ik ook. ;)

Fijne dag verder allemaal! Hopelijk weer met zo min mogelijk klachten. ♡

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:19

Welkom Jenkins! En gefeliciteerd :)

Ik had gisteren best wel een slechte dag met veel vlagen van misselijkheid. Dan zie ik er altijd weer zo tegenop om te gaan werken de dag erna, vooral tegen de autorit. Gelukkig hoef ik maar drie dagen en ben ik dan vier dagen vrij, maar ik merk wel dat werken steeds meer een struggle wordt.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:30

Mriek, deze mag ik indd langer gebruiken! Zijn zetpillen. Dus hoef ook niet bang te zijn dat ik het zou uitspugen.
Hopelijk gaat het met iedereen een beetje beter <3

Vanmiddag termijnecho!

Hele fijne dag allemaal!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:45

Bedankt voor het warme welkom!

Carika, ik heb beide kids gewoon in een normale maxi cosi autostoel gehad. Wel met zo'n isofix onderstel. Daarna ben ik overgegaan op een draaibare stoel. Baby nummer 3 gebruikt dezelfde stoelen :o Toen wij twee auto's hadden, hadden wij ook 2 stoelen. Want elke keer die stoel uit en in doen is vervelend haha. Met de maxi cosi gaat dat wel makkelijker.

Freekieee, wat fijn dat je je beter voelt met de medicijnen. Hopelijk blijft het zo en kan je wat meer gaan genieten. Veel plezier bij de echo vanmiddag!

Ballard, vervelend dat je je gisteren zo slecht voelde. Hopelijk gaat het vandaag beter en kom je de komende werkdagen goed door.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:48

O en we hebben gisteren op fb bekend gemaakt dat we in verwachting zijn *\o/* <3
Afbeelding

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 11:02

Oowhh vet leuk zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 11:13

oh wat leuk Jenkins!
Freekie, wat fijn dat je je wat beter voelt met de medicijnen.
Ballard: balen van het misselijke gevoel zeg, hopelijk valt het de komende dagen mee.

Ik ben vandaag gelukkig thuis aan het werk, ik ben behoorlijk misselijk heel eerlijk gezegd. Ik baal er een beetje van, maar ik heb gezegd dat ik nooit meer zou klagen hierover als ik weer zwanger zou worden. Maar dat valt me best wel zwaar heel eerlijk gezegd. Vorige keer was ik ook niet zo vroeg al misselijk.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 11:14

Super leuk die aankondiging! Hier alles goed. In de taxi overgegeven maar dat kwam volgens mij meer door de fijne rijstijl. Tot nu toe goed kunnen eten en de baby groeit goed voor m'n gevoel en zicht.

Afbeelding
Afbeelding

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 11:26

Wauw ziet er echt heerlijk uit Gnome!

Angela: wat vervelend dat je nu al zo vroeg misselijk bent. Wel fijn dat je dan de mogelijkheid hebt om thuis te werken, scheelt zo erg als je al nergens naar toe hoeft te rijden!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:30

Oeh dat ziet er heerlijk uit Gnome
En wat een prachtig stel zijn jullie.

Leuke bekendmaking hierboven.

Hier hardgelopen en gewandeld. Nu effe snel uurtje relaxed en dan werken tot half twaalf.

Gister met mn maatjes naar Oostvoorne geweest. Lekker vroeg zodat de herder ook lekker los kon. Afbeelding

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:40

Leuke foto’s zie ik voorbij komen! Jammer van t overgeven in de taxi :(

De echo ging goed.
Kleine lag eerst even stil, dus konden mooi meten. Daarna was het echt aan het bewegen niet normaa _O- _O-
Wel gek dat je hem zo ziet bewegen maar het nog niet voelt
Laatst bijgewerkt door ynskek op 14-11-22 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd op verzoek

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 16:03

Herkenbare echo <3 je staat er wel met je hele naam op nu en geboortedatum, mocht je dat niet willen op het internet. Hoeveel weken ben je nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 16:22

Gnome schreef:
Herkenbare echo <3 je staat er wel met je hele naam op nu en geboortedatum, mocht je dat niet willen op het internet. Hoeveel weken ben je nu?

11 weken en 1 dag :D want dat staat er ook op.

Freekie: super mooie echo, bijzonder om dat zo te zien lijkt me!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 16:28

Mooie aankondiging, ik heb een echo gedeeld op whatsapp stories maar verder heb ik geen social media meer dus de mensen die het niet direct weten komen er maar via via achter verwacht ik :=
Heerlijk op vakantie, had zelf ook nog wel willen gaan maar door de zwangerschap toch besloten om ons het geld te besparen.
Honden naar het strand wil ik ook nog eens, is alleen zon roteind stiekem, vind ik dan ook weer zo sneu voor ze.
Mooie echo, vond het zelf echt heel bijzonder om echt een mensje te zien.

Overmorgen heb ik de 15 weken controle, als ik niet te ziek ben. Mijn vriend loopt al een week met een keelverkoudheid en vandaag is hij bij mij ook ingeslagen. Flink -O-
Ben benieuwd of ze het hartje kan horen, de echos zijn nog niet via de buik gelukt ivm een enorme lading darmen in de weg en een naar achter liggende baarmoeder :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 16:47

Angela_ schreef:
Gnome schreef:

11 weken en 1 dag :D want dat staat er ook op.

Freekie: super mooie echo, bijzonder om dat zo te zien lijkt me!

Ah ja suf. Op die van mij stond het ook nog maar bleek tijdens die echo al verder haha.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 17:19

Gnome schreef:

Ohja ach. Op Facebook staat het ook. Dus geloof t wel. Maar bedankt voor het zeggen!

Ja indd 11 weken en 1 dag hihi.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 18:21

Freekieee schreef:
Gnome schreef:

Ohja ach. Op Facebook staat het ook. Dus geloof t wel. Maar bedankt voor het zeggen!

Ja indd 11 weken en 1 dag hihi.

Edit: 20 December pretecho om te weten wat het wordt! Spannend! Zelf denk ik een jongetje

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:10

Citaat:
Edit: 20 December pretecho om te weten wat het wordt! Spannend! Zelf denk ik een jongetje

Wat leuk, wij hebben 20 december ook pretecho wat het word ( mijn verjaardag) en mijn uitgerekende datum is 09-06-2023 de verjaardag van mijn man. Wij denken dat het een meisje word.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 20:39

carika schreef:
Welkom jenkins!

Aan de rest: is er al iemand bezig met het uitzoeken van een autostoel?
Ik wil graag een met ligstand omdat we voor familiebezoek al snel 2 uur en meer in de auto zitten.
Bij Cybex lees ik dat de ligstand niet in de auto gebruikt kan worden, daar heb ik niks aan.
Is er nog een alternatief voor de maxi cosi jade? Die werkt alleen met isofix en onze tweede auto heeft dat niet.

Kwam toevallig deze tegen. Heeft 4 standen. Zit tot liggen

https://www.prenatal.nl/onderweg/autost ... yEQAvD_BwE

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 21:30

Lisewiesje schreef:
Citaat:

Wat leuk, wij hebben 20 december ook pretecho wat het word ( mijn verjaardag) en mijn uitgerekende datum is 09-06-2023 de verjaardag van mijn man. Wij denken dat het een meisje word.

Leuke verjaardagskados :D

Uitgerekende datum is hier 9 mei en ik weet vrij zeker dat ik dat ook wel ongeveer zal halen.
Oma was 8 mei jarig, mijn vader is 10 mei jarig en ik 11 mei. Dus dat moet haast wel :Y)

Geslacht was ik overtuigd van een jongetje maar dat was meer omdat ik ergens liever een meisje zou hebben en dan kan het nooit tegen vallen }:0 We weten het over een week als het goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 23:06

Pffff wederom roze bloedverlies bij afvegen. Ik maak mezelf helemaal gek en zit er even goed doorheen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 01:29

Angela_ schreef:
Pffff wederom roze bloedverlies bij afvegen. Ik maak mezelf helemaal gek en zit er even goed doorheen.

Probeer je niet gek te maken. Ik was ook op begin ongerust maar elke x bleef het goed gaan en ondanks ook echt helder bloed en stolsels heb ik het los kunnen laten.

Bij mij hield het bloedverlies echt een tijdje aan en 24/7, moest ook non stop maandverband dragen.

Maar kan echt gewoon goed gaan. En dat hoop ik voor jou uiteraard ook.