Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:14

LinsxDot schreef:
Gnome misschien volgende ronde de clear bleu gebruiken met smileys?

Hier ronde 2 beginnen deze week. Nog 4 te gaan voor ziekenhuis bezoek.

Ja die vind ik echt veel te duur eerlijk gezegd voor een langere tijd. Mijn laatste cyclus was 80 dagen dus zolang ik geen regelmatige cyclus heb, gebruik ik liever even deze. Maar thanks voor de tip. Succes jij!!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:15

Gnome schreef:
LinsxDot schreef:
Gnome misschien volgende ronde de clear bleu gebruiken met smileys?

Hier ronde 2 beginnen deze week. Nog 4 te gaan voor ziekenhuis bezoek.

Ja die vind ik echt veel te duur eerlijk gezegd voor een langere tijd. Mijn laatste cyclus was 80 dagen dus zolang ik geen regelmatige cyclus heb, gebruik ik liever even deze. Maar thanks voor de tip. Succes jij!!

Snap ik hoor deze werken opzich ook prima hoor. Maar je moet even uitvinden hoe en wat.
Ik heb geen tijd om dat uit te vinden en test nu met 2 verschillende

Gnome

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:18

Ben benieuwd of je ook nog verschillende uitslagen ziet ertussen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:23

Ben ook benieuwd of ze beide tegelijk positief zijn straks. Laat het wel weten heb de clearbleu 4 dagen en telano dipsticks

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 19:59

En hoe is het bij jullie?

Hier eindelijk ongesteld geworden. Kunnen we straks nieuwe poging gaan doen iig, blij om ongesteld te zijn haha

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 20:45

Marlis schreef:
En hoe is het bij jullie?

Hier eindelijk ongesteld geworden. Kunnen we straks nieuwe poging gaan doen iig, blij om ongesteld te zijn haha

Fijn! Hier veel geborrel in m'n buik.. Krampjes hier en daar en af en aan wat misselijk. We testen vrolijk door.

Onderste test is van vandaag.

Afbeelding

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:20

Test je 2x of 1x per dag?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:21

LinsxDot schreef:

1x

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:24

Gnome schreef:
LinsxDot schreef:

1x

Hij word nu donkerder zou nu 2x per dag testen ik test sochtends hoger dan smiddags

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:59

Hmm ik las online dat je na 12 uur moest testen omdat het in de ochtend nog aan het oplopen is.. Lastig lastig. Zal morgenochtend eens kijken wat ie zegt. Je test niet met ochtendurine toch?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:02

Hier moet ik woensdag ongesteld worden. Heb vandaag getest met een early (maar pas 9dpo vandaag, heb een korte luteale fase van 10 dagen) en nog negatief - natuurlijk. Maar heb er niet echt meer hoop op.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 05:20

Ga duimen primavera!

Ik test met clear bleu wel met ochtend uren dat stond erbij dat dat moest met de andere niet. Dus kan je bijvoorbeeld testen om 10 uur en om 5 uur ofzo

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 18:24

LinsxDot schreef:
Ga duimen primavera!

Ik test met clear bleu wel met ochtend uren dat stond erbij dat dat moest met de andere niet. Dus kan je bijvoorbeeld testen om 10 uur en om 5 uur ofzo

Hier drie testen van gisteravond, vanmorgen en zojuist. Kan er niet echt chocola van maken.

Afbeelding

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 18:42

Hij is wel donkerder die laatste toch? Je moet ze eigenlijk allemaal onder elkaar leggen dan zie je echt wanneer die donkerder is geworden zeg maar. Maar ben ook geen pro hier in hoor.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:05

LinsxDot schreef:
Hij is wel donkerder die laatste toch? Je moet ze eigenlijk allemaal onder elkaar leggen dan zie je echt wanneer die donkerder is geworden zeg maar. Maar ben ook geen pro hier in hoor.

Klopt maar als je het over ruim een week bekijkt blijft het vrij hetzelfde.. Maar wel aardig donker dus dat vind ik vreemd. Het is niet net aan een streepje met daarna een piek. Maakt het erg lastig maargoed nog 12 dagen afwachten en dan maar weer een echo.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 11:25

Ik zit voor de eerste keer na de miskraam op het wachtbankje, ik had gisteren voor het eerst een positieve ovulatietest. Precies 14 dagen nadat ik het vruchtje uiteindelijk ben verloren.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:08

Angela_ schreef:
Ik zit voor de eerste keer na de miskraam op het wachtbankje, ik had gisteren voor het eerst een positieve ovulatietest. Precies 14 dagen nadat ik het vruchtje uiteindelijk ben verloren.

Kom naast je zitten!
Hoop dat positief is voor je ga duimen

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:11

Mooi dat je cyclus het eigenlijk zo goed weer oppakt meteen Angela :j

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:12

Gnome schreef:
LinsxDot schreef:

Klopt maar als je het over ruim een week bekijkt blijft het vrij hetzelfde.. Maar wel aardig donker dus dat vind ik vreemd. Het is niet net aan een streepje met daarna een piek. Maakt het erg lastig maargoed nog 12 dagen afwachten en dan maar weer een echo.

[ [url=m/P1DHud.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik las dat je laatste cyclus 80 dagen was. Heb je geen PCOS toevallig? Met PCOS heb je vaak ook een constant verhoogde LH waarde waardoor ovulatie testen eigenlijk geen nut hebben / altijd een streep geven.

https://healthyhormones.eu/ovulatietest-pcos-werkt-dit/

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:38

Matheno schreef:
Ik las dat je laatste cyclus 80 dagen was. Heb je geen PCOS toevallig? Met PCOS heb je vaak ook een constant verhoogde LH waarde waardoor ovulatie testen eigenlijk geen nut hebben / altijd een streep geven.

Daar ben ik ook wat bang voor ja. Ik ben een aantal weken terug naar de huisarts geweest en deze vond een cyste van 2cm op een van de eierstokken. Daarvoor medicatie gekregen en toen een onttrekkingsbloeding. Sindsdien aan het testen om te zien of er weer iets op gang komt nu. Over 1,5 week zou ik officieel ongesteld moeten worden maar als dat uit blijft moet ik weer terug voor een echo. Dan zal ik pcos ook aankaarten.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 13:45

Gnome schreef:
Matheno schreef:

Daar ben ik ook wat bang voor ja. Ik ben een aantal weken terug naar de huisarts geweest en deze vond een cyste van 2cm op een van de eierstokken. Daarvoor medicatie gekregen en toen een onttrekkingsbloeding. Sindsdien aan het testen om te zien of er weer iets op gang komt nu. Over 1,5 week zou ik officieel ongesteld moeten worden maar als dat uit blijft moet ik weer terug voor een echo. Dan zal ik pcos ook aankaarten.

Vervelend zeg.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 14:56

Ik had er nooit van gehoord. Ik ga eens verder lezen interessant wel.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:11

Pff ik had ook gehoopt dat mijn cyclus weer beetje normaal was. Maar zit nu alweer op dag 34 en nog niks. Was wel gestopt met ovulatie testen dus weet niet wanneer die was en of die er wel was _O-

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:09

Hier denk ik toch vandaag ongesteld te worden.
Was vandaag ook nod maar had zó t gevoel dat t raak was.

Enorm vermoeid, maar echt extreem, erg prikkelbaar wat ik bij Liam ook had, voelde me weeig, geconstipeerd, super levendige dromen en cravings. Precies wat ik bij Liam ook had...
Ik vertrouw niet meer op mijn lichaam :+ dan zijn mijn premenstrual klachten blijkbaar allemaal soortgelijke klachten als mijn zwangerschap :Y)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:11

Primavera schreef:
Hier denk ik toch vandaag ongesteld te worden.
Was vandaag ook nod maar had zó t gevoel dat t raak was.

Enorm vermoeid, maar echt extreem, erg prikkelbaar wat ik bij Liam ook had, voelde me weeig, geconstipeerd, super levendige dromen en cravings. Precies wat ik bij Liam ook had...
Ik vertrouw niet meer op mijn lichaam :+ dan zijn mijn premenstrual klachten blijkbaar allemaal soortgelijke klachten als mijn zwangerschap :Y)

Heb je voor de zekerheid getest of wacht je het nog even af?