jasz schreef:Trusthim, gefeliciteerd!
Mijn zoontje is geboren halverwege december en onze kamer is ook echt koud dan. Hier gewoon altijd het bedje goed opwarmen met kruiken en dan de kruik naast hem laten liggen. En hij droeg altijd z'n kleertjes, een puckababy en 1/2 dekens en een lakentje. Maar sommige baby's zullen het dan te koud hebben, daar heb je ook weer warmere slaapzakjes voor. En hij heeft ook veel bij ons in bed gelegen in het begin, dat is een stuk warmer dan de wieg natuurlijk.
Ik heb afgelopen week zaterdag trouwens gehoord dat ik zwangerschapscholestase heb. Heb me laten testen omdat ik enorme jeuk had en ook op handpalmen en voetzolen. Waardes zijn nu nog wel redelijk, maar het kan vooral aan het einde van de zwangerschap heel gevaarlijk voor de baby worden. Ik krijg nu medicatie en wordt waarschijnlijk ingeleid. Misschien al met 37 weken.
Ik weet nog heel weinig, want ik heb alleen zaterdag m'n verloskundige gesproken en verder niks gehoord nog. Komende vrijdag weer naar ziekenhuis en die week erna ook voor een echo.
We zullen het wel zien. Hoop dat de jeuk in ieder geval snel wat beter te doen is.
Oh wow! Wist niet dat het gevaarlijk kon zijn voor de kleine... Zit je nu al wel aan de medicatie?
Het is niet de bedoeling dit topic te laten vervallen hoor! Die blijft gewoon.
mensen die alsnog bij de app willen kunnen mij nog een pb sturen.
Hier gaat t de ene dag ontzettend goed en de andere dag ontzettend slecht, herkennen jullie dat? Maandag ging ik als een trein op werk, voelde de kleine ook veel bewegen toen. Gister weer drama. Ben dan zó leeggetrokken van de dag ervoor dat ik t idee heb dat ik einde vd dag niet eens meer op m'n benen kan staan.
Merk dan ook meteen dat de kleine een stuk minder actief is en ga me daar dan ook weer zorgen over maken..