Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Meten met een band is echt beter.
Ik begin er niet aan, want ik krijg overal schuurplekken van, maar mensen die ik ken die hem gebruiken zeggen dat het wel verschilt met de meting op de pols.
Paardenfan25 schreef:Prachtige foto’s allemaal. Ben zelf ook zo blij dat we om de hoek een groot bos hebben.
Musli, podcast vind ik ook heel fijn. Eigenlijk beter dan muziek.
Ik kijk echt uit naar 21 december en verder. Dan worden dagen langer en pak ik nog een avondje mee
Citaat:Ik denk dat wanneer je tot ongeveer 30-34km traint, je aardig in de buurt zit om een marathon te lopen.
Puera schreef:Ik ben toevallig vanmorgen wezen bloedprikken. Doe ik gewoon in het dorp hier bij het medisch centrum, ga liever ook niet naar het ziekenhuis. Ik was 7 weken geleden ook al geweest, maar mijn schildklier heeft blijkbaar een opleving en ik moest omlaag in dosering en moest na 6 weken weer prikken van de dokter. Voel me nog steeds gejaagd en onrustig, dus ik vermoed dat de dosering nog meer omlaag kan. Wat natuurlijk wel geweldig zou zijn, want dat betekent dat mijn schildklier weer beter functioneert. Ben dus heel benieuwd naar de waarden.Wat gek dat je schildklier zo van de mik is, BB80. Heb je er ook medicijnen voor?
Even teruggelezen. Wat bijzonder dat jouw schildklier te langzaam werkt maar dat je symptomen van een te snelle hebt.
Ik heb Graves maar volgens mij al enige jaren stabiel. Moet eigenlijk periodiek bloedprikken maar nu met corona kom ik liever niet in de buurt van een ziekenhuis. Tel daarbij op een lakse huisarts, dus ik ga af op hoe ik me voel. Ik loop niet bij een internist omdat ik het belachelijk vind dat ik daar op kosten van m’n eigen risico heen moet om te horen wat mijn uitslagen zijn terwijl een huisarts dat ook prima kan.
Duke schreef:Gisteren gewandeld met een vriendin, dus niet meer hardgelopen dit weekend, maar ik moest vanmorgen de auto naar de garage brengen en dan ga ik vaak terug hardlopend. En ik wilde een tip uitproberen die ik pas kreeg tijdens een toevallige ontmoeting met een oude hardlooptrainer. Hij zei dat je eens per week aan het eind van je loopje of na een goede warming-up 7 minuten moet knallen. Gewoon geven wat je kan geven. Dat is de meest effectieve manier om sneller te worden. Het is het proberen waard en makkelijk te doen als je niet zoveel tijd hebt. Dus vanmorgen 4,5 km gelopen, waarvan 7 minuten dus flink tempo erin. Voelt ook echt lekker. Daarna douchen en bloedprikken en dan aan het werk. Productief ochtendje.