Staverden! Daar heb ik dit jaar een kantooruitje gehad. Mooi gebied he? Onderweg daarheen reed ik langs het Uddelermeer, daar wil ik ook eens wandelen.
Prachtige foto’s zie ik weer voorbij komen en Staverden wij hadden een stacaravan ‘om de hoek’ en we lieten de honden daar zwemmen. De rode wist precies waar ze moest zijn. Toen ze een keer twee oppastantes hadden hoefden we alleen maar te vertellen waar ze konden parkeren en daarna Walker te volgen.
Wat een prachtige foto's komen hier weer voorbij. Het weer viel gelukkig ook nog mee.
Wij hebben het ook droog gehouden. Was een fijne rit, pony vond het zo leuk dat ik soms echt even op de rem moest trappen . Net gezellig gegourmet. Nu de deur open voor de stank. Morgen ook nog 2 uurtjes rijden en dan kan ik maandag niet meer lopen denk ik
Leuke foto's Faringo en een schattig paardje. Noordje inderdaad wat Lizard schrijft. Jouw wederom prachtige foto's geven een echt winters beeld. Hier is het nog lente. Vanochtend naar de markt gelopen
Bootsiebob
Geplaatst: 14-11-21 11:02
Mooi uitzicht ondanks het slechte weer noordje. Is het daar nu koud? Ik krijg trek in warme chocomel bij het zien van jouw foto‘s, die smaakt het best na een wandeling in donker weer
Pien een mooie wolk op de eerste en tweede foto. Mooi licht, bij jou nog heerlijk weer
lizard
Geplaatst: 14-11-21 17:38
Vandaag naar de dinosaurus voetafdrukken bij Barkhausen. Op weg er naar toe.
De oude steengroeve.
En gewandeld.
Duitse humor.
En ook nog naar de ruïne van Burg Limberg.
Laatst bijgewerkt door lizard op 14-11-21 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt
gaucho
Geplaatst: 14-11-21 17:44
Hier een grijs maar heerlijk rondje Utrechtse heuvelrug. Was een trailrun wedstrijd dus geen foto's van onderweg. Bij de start: