Die 3pack is al niet meer in stock, ook niet in de fysieke winkels, anders had ik hem nog wel gewild voor dat geld. Wel slecht idd dat de reden er niet bij staat, nu maakt mij dit niet uit, want geen kinderwens, maar je moet er maar druk mee bezig zijn, pff.
Hoe bevalt rituals shampoo en conditioner jullie? En welke heb je? Heb zelf heel dik haar, halflang ( laat t groeien). Gevoelige hoofdhuid. Uiteinden snel wat droger en hoofdhuid als die jeukt ook wat sneller vettig. Was t meestal om de dag. Heb m hekel aan hele zware shampoos
Marocje
Geplaatst: 15-02-22 19:43
Niet aan beginnen. Leek zo mooi, zónder parabenen ed, maar je krijgt er stro van. En de geur is meteen weg, zonde.
Ik koop de shampoo wel eens in de sale of als aanbieding. Hij doet niks speciaals, ik heb gelukkig niet zo’n last van droog haar erna, maar als ik het te lang gebruik krijg ik jeukende hoofdhuid. Dat laatste heb ik bij veel shampoo’s. Het vooral even een ‘fijn’ moment onder de douche, daarna merk je er nog weinig van :’)
Marocje
Geplaatst: 15-02-22 21:43
Hmm, dit is wel raar: ik had een aantal mini’s van gezicht reiniger, maar die zijn op en neem die graag mee met een nachtje weg.
Nu heb ik genoeg mini’s met crème ed, maar is die reiniger dus niet meer te koop?
Net als die gwp die je nu krijgt: olie, serum en crème. Maar om te reinigen?
Zo jammer dat er er dan iets niet compleet is. Net als dat er geen deo is van Ayurveda. Ik heb vrijwel alle lijnen en dus ook alle producten daarvan. Maar die is er niet…
Matheno
Geplaatst: 15-02-22 22:10
Muze schreef:
Hahaha helemaal helder! Ga verder zoeken naar prettige shampoo.
Hij is nu weer leverbaar. Hij komt en gaat een beetje op de site
Marocje
Geplaatst: 17-02-22 12:36
Yes gelukt! Ik had hem idd laten staan en af en toe de pagina ververst.
Ik heb er ook een refreshing spray bij gedaan, iemand daar ervaring mee? Wasmiddel en wasverzachter doe ik niet, vind die echt te duur. Maar dit lijkt mij wel handig..
Daan13
Geplaatst: 17-02-22 12:41
ayurveda vind ik echt een heerlijke geur.
Helaas is de dry oil alweer uitverkocht, gelukkig heb ik onlangs nog een fles cadeau gekregen van een hele lieve stro-poppetje
Lig nu thuis in de ziektewet en dan mag ik vanzelf altijd iets meer Rituals gebruiken , het beddengoed gaat er dan ook heerlijk van ruiken
Marocje
Geplaatst: 17-02-22 12:46
Grappig, ik ben dit jaar pas de geur lekker gaan vinden van Ayurveda. Nu is de enige geur die ik niet heb Hammam.
Die dry oil is idd heerlijk van Ayurveda! Heb daar een paar mini’s van gehaald toen.
Maar nooit icm met de mist doen, dat wordt zuur.. echt heel apart?