Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:verootjoo schreef:
Ja, maar je gaat toch niet de maximum dosis paracetamol slikken als je nog nergens last van hebt
Ik gok echt dat die persoon (kon haar bokt naam niet zo snel terugvinden) nog wat anders onder de leden heeft en dat dit niet is om de vaccinatie.
tokedri schreef:Morrie schreef:mijn man is vanmorgen om 8 uur voor de 2e x geprikt en klaagt over duizeligheid.
dat heb ik al ruim 2 weken en ik ben met AZ geprikt, hij met Pfizer
Heb je dat nu twee weken na je eerste prik?
Als je zeker weet dat het daardoor komt mss even overleggen over de tweede
tokedri schreef:Ik mag dinsdag, Pfizer
En ik vind het doodeng
Ik heb neurolyme en mn arts zegt eerlijk dat daardoor ( het immuunsysteem staat altijd aan) de bijwerkingen langer en erger kunnen zijn
Ook kunnen de lyme klachten verergeren
Maar ja corona krijgen is ook geen optie
Ik twijfel nog steeds wat te doen
Eloya schreef:tokedri schreef:Ik mag dinsdag, Pfizer
En ik vind het doodeng
Ik heb neurolyme en mn arts zegt eerlijk dat daardoor ( het immuunsysteem staat altijd aan) de bijwerkingen langer en erger kunnen zijn
Ook kunnen de lyme klachten verergeren
Maar ja corona krijgen is ook geen optie
Ik twijfel nog steeds wat te doen
Ik heb ook lyme. Voornamelijk reumatische klachten.
Ik heb janssen gehad en ben er 1 nacht en 1 dag goed ziek van geweest toen was het klaar.
Hoop dat het voor jou ook mee gaat vallen met pfizer.
Sanet schreef:Geprikt met Janssen afgelopen donderdag, tot gister zere arm gehad (ik werd ook bijna in mijn schouder gewricht geprikt).
Nergens last van, althans, ik ben niet vermoeider of vervelender dan ik anders was
Gem schreef:Aanstaande woensdag mag ik al voor de eerste prik, aangevraagd door de zorgboerderij waar ik geregeld invalwerk doe. Ze willen alleen nog maar gevaccineerd personeel, dus ik moet er aan geloven
.
Het wordt Pfizer of Moderna, welke kon de GGD me aan de telefoon niet zeggen. Vraag me alleen wel af of ik dan in Venlo links- of rechtsaf moet.
Vayo schreef:Ik vind dat een rare regel. We willen toch allemaal dat het veilig is in welke instelling dan ook.Even los van mijn mening hierover, mogen ze dit op dit moment niet van personeel verlangen. Sterker nog hoeven zij niet te weten of iemand we of niet gevaccineerd is tegen Corona.
Vayo schreef:Gem schreef:Aanstaande woensdag mag ik al voor de eerste prik, aangevraagd door de zorgboerderij waar ik geregeld invalwerk doe. Ze willen alleen nog maar gevaccineerd personeel, dus ik moet er aan geloven
.
Het wordt Pfizer of Moderna, welke kon de GGD me aan de telefoon niet zeggen. Vraag me alleen wel af of ik dan in Venlo links- of rechtsaf moet.
Even los van mijn mening hierover, mogen ze dit op dit moment niet van personeel verlangen. Sterker nog hoeven zij niet te weten of iemand we of niet gevaccineerd is tegen Corona.
Ik vind het wel goed dat je je laat vaccineren. Ik heb hem maanden geleden al gehad. Maar ik hoop wel dat je hier zelf achter staat!? Ik vind dat toch wel belangrijk.
DubbelFun schreef:Vayo schreef:Ik vind dat een rare regel. We willen toch allemaal dat het veilig is in welke instelling dan ook.Even los van mijn mening hierover, mogen ze dit op dit moment niet van personeel verlangen. Sterker nog hoeven zij niet te weten of iemand we of niet gevaccineerd is tegen Corona.
Als mensen onoverkomelijke bezwaren van welke aard dan ook hebben is dat hun goed recht, maar verwacht dan niet dat je in de 'oude situatie' kan blijven werken!
Stel een chirurg heeft (gewetens)bezwaren tegen het gebruik van zeep. Die kun je toch ook niet meer als opererend chirurg bij een operatie aan de gang laten ??