Ik werk zo veel mogelijk buiten met dit weer, bovenlijf en laptop onder de parasol en benen in de zon. maar nu ook te veel wind voor de parasol dus toch maar binnen.
Ik heb wel Australian Gold gekocht dit weekend omdat ik door jullie wel nieuwgierig ben haha. Eentje zonder factor, die kan onder mn Byron Bay of Nivea. En eentje met factor 10 voor einde middag / begin ochtend.
Nou ik zit mijn meetings vandaag in de zon, factor 10 van AG op en ben benieuwd. Heb straks mn factor 30 klaarliggen om eroverheen te smeren als de zon nog heftiger wordt.
Hier in de Achterhoek is alles bewolkt. Mocht het straks toch open trekken, dan ga ik lekker in de tuin zitten met mijn laptop en vanaf daar mijn werk doen.
Ik heb de parasol alweer neer moeten zetten.. laptop oververhitte bijna en het is echt weer een lekker intens zonnetje. Ga z in mn pauze wel even een uurtje in de zon haha.
Hier is het echt dik bewolkt en vanmorgen zelfs echt dreigende lucht.. Morgen staat er zon op het programma zag ik, zal vanavond mijn bedje weer neerzetten
ik zocht al even iets om op mijn bedje te leggen anders die zo hard, een speciaal kussen er voor vond ik best duur een wat dikkere. nu heb ik er zon logeermatras er op liggen die in 3 delen te vouwen is