Dinopino schreef:Apocowlypsee trollen en aluhoedje en hoax en complotdenker noemt het vaste clubje me en daardoor is alles wat ik plaats gewoon onzin. ik heb er echt jaren voor nodig gehad om al deze filmpjes die ik maak en vervals. Natuurlijk niet. Ik zou je kunnen bekogelen met filmpjes van wetenschappers die hetzelfde zeggen..
Nee, wij bekijken en beoordelen iedere bron die je plaatst, en daaruit is bij elke individuele bron uitgekomen dat die niet (goed) onderbouwd is. Daarnaast is je manier van reageren erg vervelend dus roep je negatieve reacties ook zelf een beetje op je af. Kijk alleen nog maar naar bovenstaande reactie...
Als je andere bronnen hebt, deel ze en wij zullen ze beoordelen. Ik vanuit mijn wetenschappelijke achtergrond en er zitten er hier ook die het vanuit een medisch perspectief kunnen beoordelen.
Dinopino schreef:Mijn boodschap is heeel duidelijk laat je niet zomaar een inenting in je lijf zetten. En helemaal niet voor een ziekte de je niet eens hebt. De farmacie kan niet garanderen dat ze veilig zijn en ze zijn niet aansprakelijk. Dat is toch wel heel raar.
De farmacie kan dat wel -tot op zekere hoogte gezien de uitzonderingen- garanderen. Er zijn niet voor niks honderden onderzoeken over gedaan. Anti-vaxxers hebben nog nooit een goed uitgevoerd onderzoek vooruit kunnen schuiven die iets anders stelt.
Dinopino schreef:Vraag je zelf gewoon eens af .....hoeveel mensen ken je met astma een allergie een immuunziekte of adhd of parkinson enz. En ja autisme. En hoe schoon is het milieu. Hoeveel metalen en gif zit er in je eten en je kleding. De fluoride in je tandpasta? En waarom vind je het oke dat bewezen is dat er kankerverwekkende stoffen in de vaccinatie zitten. Waarom moet je dat oke vinden. Omdat Karl66 en de rest het zegt. Wat zijn dat dan voor dokters. Ze komen alleen maar met rapporten en bewijzen van internet.
Wat doen die aandoeningen er toe? Bijv bij ADHD en autisme: vroeger waren dat gewoon niet-normale mensen en was daarmee de kous af. Nu wordt onze (geestelijke) gezondheidszorg steeds beter en kunnen we die aandoeningen ook vaststellen en -wanneer de aandoening ernstig genoeg is- hierbij ook hulp bieden. Mensen met een auto-immuunziekte hebben tegenwoordig ook veel meer opties.
Fluoride in je tandpasta is niet giftig in deze hoeveelheden. Je bent nu weer veel statements aan het posten, heb je hier enig bewijs voor, weer?
De stoffen in vaccinaties kunnen kankerverwekkend zijn in de juiste hoeveelheden. Maar de hoeveelheid in vaccinaties (samen!) komt hier bij lange na niet aan.
Wat bedoel je met 'Ze komen alleen maar met rapporten en bewijzen van internet.'? Vind je wetenschappelijk onderzoek een 'bewijs van internet' want daarmee doe je het verschrikkelijk te kort.
Dinopino schreef:ik helaas heb het met mijn ogen gezien, ik heb mensen gesproken en spreek ze nog steeds. Waarom denk je dat er mensen zijn die protesteren tegen inentingen. Zijn die mensen allemaal gek en zijn die paar bokkers zo alwetend hier.
Mijn doel is heel simpel informeer je duidelijk voordat je je voor wat dan ook laat inenten.
Mensen protesteren tegen inentingen omdat ze ze niet snappen en bang worden gemaakt door andere anti-vaxxers. Die mensen wil ik niet per se gek noemen, maar wel ongeïnformeerd en niet genoeg kennis van hoe vaccineren werkt en wetenschappelijk onderzoek.
Dinopino schreef:Nu gaat het niet lang duren en komt het clubje weer met afkraken succes. ik lees het niet meer. De komende tijd mogen jullie je afkeer tonen voor alle misbruik schandalen die nu aan het licht gaan komen.
We kraken niet af. We beoordelen je reacties en reageren daarop. Als jij dat afkraken noemt dan trek je het jezelf veel te persoonlijk aan. En misbruikschandalen? Welke?
Je zegt wel dat je het niet meer leest maar je bent nog elke keer teruggekomen. Dus ik reageer toch nog op je
. En als je niet meer van plan bent te reageren, waarom deze 'laatste' reactie dan?