Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Ja ik vind #steunlocals ook echt zo’n leuk initiatief. Restaurant hier verderop bezorgt 3 of 4 gangen diners in bouwpakket. Je krijgt alle ingrediënten in juiste hoeveelheden en al gesneden thuisbezorgd. En dan moet je alleen zelf nog klaarmaken. Aangezien ik eigenlijk dit weekend en beide weekenden erna een weekend weg zou gaan (knap gepland) vind ik dat best keer wat meer geld aan uit kan geven. Scheelt me nu al minstens 5 keer uit eten gaan in komende 3 weekenden..
Stephanie, ook wel heftige werkdagen dan nu denk ikwel lekker bezig met je gewicht!!
Castilja schreef:Ben ook even gestopt met het invoeren van mijn eten in MFP maar eet nu gewoon wanneer ik trek heb. Gaat best goed.
linoleum schreef:A: groene curry van broccoli, sperziebonen en vega shoarma (dacht dat ik nog vega kipstuckjes had, maar niet) met zilvervliesrijst
Dustinlover schreef:Vanmorgen op de weegschaal en deze week 1,4 kilo afgevallen
_mjwb schreef:Oryani - Nee zeker niet! Nu kan ik nog meer gaan sparenHoe was de frittata? Is die erg vullend. Ik zit er aan te denken om die zondag te gaan maken met sla erbij. Mijn ouders en broertje eten dan mie maar dat lust ik echt niet.
m9ara schreef:@Oryani, Ook gewoon een stukje mentale omslag dus, om bewuster te gaan eten, in plaats van snel en veel. Ik herken het wel hoor. Wanneer je trek hebt, heb je gewoon zin om te eten, waardoor het moeilijker te negeren is. Ik probeer voor mezelf wel dat 'energie low' gevoel te voorkomen, omdat ik van mezelf weet dat ik daarna juist een soort eetbui krijg tot ik me weer goed voel.
Ondanks het afgelopen cheatweekend had ik geen schade op de weegschaal vanochtend. Mijn doel is om ongeveer gelijk te blijven in gewicht en was nu -0,2 op vorige week. Heb afgelopen week ook wel wat proberen te compenseren voor het weekend, dus ik ben tevreden!
Fading schreef:Mijn lijstje van gisteren was niet zo goed. Ik kreeg savonds geen hap meer door mijn keel door omstandigheden dus ik had veel te weinig KCAL. Even kijken of ik die kan aanvullen komend weekend:
Fading schreef:Nee ik doe dat niet bewust. Was van plan nog een toetje te pakken tot ik even rot nieuws kreeg. Dan krijg ik geen hap meer door mijn keel zonder misselijk te worden helaas. Dus dan maar minder kcal.
linoleum schreef:Lekker bezig Fading! En ik drink bijna alleen nog maar speciaalbier. Maar die tikken wel harder aan![]()
Ik net 10km gewandeld en koffie gehaald bij de lunchroom hier die alleen de ijssalon counter nog open heeft. Zo eens even lunch bedenken en maken.