Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Handen was ik wel na het toiletbezoek, alhoewel, thuis wat minder vaak, maar wel altijd op openbare toilettenMaar voor de rest eigenlijk nooit, of m'n handen moeten echt heel vies zijn. Maar telkens na elk kleine activiteit zoals m'n honden aaien of wat dan ook m'n handen wassen en ontsmetten, ja doei. En ik ben hoogstens per jaar 1x een dag echt goed ziek, en vaak dat nog geeneens.
Rocamor schreef:germie schreef:Ik denk dat te hygienisch zijn echt kan.
"Geen Dettol, geen friet".![]()
ja dat denk ik ook. Ik vind nog steeds dat je je lichaam wel iets moet blootstellen aan (niet al te gevaarlijke) ziekteverwekkers. Blijft het mooio alert.
eilleen333 schreef:Anna79 schreef:Alles waar 'te ' voor staat is niet goed. Te veel niet , te weinig ook niet.
Behalve tequila.
fokfanaat schreef:Ach ja ieder wat wils. Of gebakjes laten eten op schoot, daar voelde ik de rillingen van over mijn lijf gaan terwijl wij altijd honden hebben gehad. Alleen Sjors de foksterrier van mijn zoon heeft het zo ver gebracht dat hij als ik dan uit Frankrijk kwam en hem zag, op mijn schoot even mocht uitrazen van plezier en vreugde. Maar dat is de enige die dit ooit heeft gemogen. Zo zie je iedereen heeft zijn eigen grenzen met zijn dieren.honden zijn ook gewoon heel smerig, snap ook niet dat er mensen zijn die zich in hun gezicht laten lukken door een hond.
pien_2010 schreef:Heeft iemand van jullie ook de president paar dagen gezien over het Corona virus? Hij vertelde in een interview dat hij zich ernstig zorgen maakte over dit virus, dat hij er van wakker ligt 's nachts en dat de mensen zich meer zorgen moeten maken.
Ik was toch wel wat verbaasd en begreep hem beter toen hij over minder ontwikkelde landen begon te praten en de volstrekt ontoereikende infrastructuur voor dit soort ziekte aan te pakken. Hoe vonden jullie dat interview?