Jaaaaa ! Je bent jarig vandaag , je had het al gemelt . Van harte gefeliciteert en ik hoop dat je er een heel gezellige dag van maakt
.
Fleury schreef:Als ik heel eerlijk ben, dan heb ik er niet het volste vertrouwen in vooral omdat ik nogsteeds heel erg moe ben en geen structuur heb thuis en dat moeilijk vind te zoeken en behouden.
Maar ik kreeg vandaag te horen dat ik 2 dagen na thuiskomst een intakegesprek heb bij de autismekliniek. Dat zou voor mij een goede tussenstap zijn denk ik.
En ben je daar in de kliniek ook eerlijk in ? Even los van de intake voor de authisme kliniek. Helpen ze je nu in Helmond niet om een dag invulling op te bouwen voor als je thuis bent ? Het invullen van struktuur om de eet momenten heen ?
( Ik weet niet waar de begeleding nu aan werkt en ik wil niks voor je in vullen . Maar misschien te denken aan halve dagen vrijwilligers werk , een zorg plek of zorg boerderij of andere vorm van dag besteding om voorlopig weer een waardevolle invulling aan de dag te geven en in het weekend naar Vera . En smiddags lekker rusten ? )