Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
genja schreef:Logisch dat je er onder tussen behoorlijk door heen zit je bent al zo lang bezig onder tussen . Als ik het goed onthouden heb ben je eigenlijk vanaf augustus al bezig met af en toe wat betere periodes .
Daarnaast ook nog proberen te werken en van afdeling gewisseld .
Denk dat wat mentale hulp niet verkeerd is .
Weet niet of het nog steeds het plan is dat je morgen met ontslag gaat? Lijkt mij nu als je alleen naar huis gaat eigenlijk geen optie.
Is er geen mogelijkheid dat je tijdelijk ergens gaat logeren ? Zodat er een beetje voor je gezorgd kan worden en je nog niet druk hoeft te gaan maken zoals dagelijkse dingen als de was en schoon maken. Je hebt natuurlijk ook al de sonde voeding die je moet gaan doen .
Of tijdelijk iemand die bij je in huis komt of paar uur per dag langs komt? Noem maar wat opties want kan mij voorstellen dat je onder tussen klaar bent met daar liggen.
Dikke knuffel voor jou !!
Wendy_Komen schreef:Dus zometeen gelijk weer even de poli bellen om te overleggen?
Het zit je niet mee...![]()
Als je even je hart wil luchten, mijn pb staat altijd open.
Ibbel schreef:Beginnen ze in het Martini zo langzamerhand niet te beseffen dat jij een te moeilijk geval voor ze bent?
Je bent zo langzamerhand toch wel in een heel kritieke toestand aan het komen.
bigone schreef:Ibbel schreef:Beginnen ze in het Martini zo langzamerhand niet te beseffen dat jij een te moeilijk geval voor ze bent?
Je bent zo langzamerhand toch wel in een heel kritieke toestand aan het komen.
Terugkerend idee, begin van het topic al een keer opgemerkt aangezien ze zelf in het UMCG werkt. Maar lijkt me moeilijk voor haar, ze hebben hier uiteindelijk wel gevonden wat het was en ze heeft vertrouwen in de arts. Maar een second opinion of een frisse blik op haar situatie lijkt mij ook niet zo verkeerd .
Toverbal schreef:Ik hoop iedere keer als ik het topic open een positief verhaal te horen, maar jeetje het blijft tegen zitten!
Potverdikkie!!!
Ben je nu nog steeds zo ziek van de bacterie, het spugen en de diarree dan? of komt dat van de medicijnen?
Wendy_Komen schreef:En nu verder? Hoe is het met de diarree / overgeven? Wel gewoon weer naar huis of toch weer opgenomen?
Dikke virtuele knuffel in ieder geval!