Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Ik heb de powderbrows dus woensdag gekregen en ik heb zoooo veel zin om er even aan te krabbelen![]()
Ze irriteren een beetje.
Volgens mij mocht ik er na een dag of 3 bepanthen op doen, zal dat morgen even halen.
moniek21 schreef:Majabeestje schreef:Ik heb de powderbrows dus woensdag gekregen en ik heb zoooo veel zin om er even aan te krabbelen![]()
Ze irriteren een beetje.
Volgens mij mocht ik er na een dag of 3 bepanthen op doen, zal dat morgen even halen.
Wat een verschil met wat ze bij mij zeiden … eerste dag elk uur even met uitgekookt water deppen .. s’avonds wassen met zeepvrije wasgel van Zwitsal en dan insmeren met bepanthen en dan slapen met van die doorzichtige folie eromheen .. 5 dagen erna elke 3 uur schoonvegen met een watje met uitgekookt water en insmeren met bepanthen. Het was even werk maar geen jeuk of korstjes gehad
Citaat:Ja precies en vettig houden
Citaat:Ik wel droog maar niet vettig.
Gek dat de inzichten zo verschillend zijn.
Storm schreef:Hoi, ik kom hier om raad vragen. Ik heb dunne wenkbrauwen en zou erg graag dikkere en vollere wenkbrauwen willen, maaaaar, ik ben midden 40 jaar en heb grijze haren tussen mijn wenkbrauwen, moet ik dan mijn eigen wenkbrauwen altijd blijven verven? Of juist de grijze haren eruit trekken? Wie weet hoe dat werkt?
Storm schreef:Dank je voor de tip. Het zijn er niet veel, maar de wenkbrauwverf is er altijd zo uit. Ik ga eens kijken naar baardverf!
Needje schreef:Ik heb deze en die is echt heel fijn en blijft bij mij lang zitten
https://www.dermarolling.nl/product/rev ... ent=REVERS