Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nirvana_ schreef:Iemand tips voor een goede/betaalbare/mooie diffuser?
Karina schreef:Er zijn genoeg boeken te vinden, maar er zijn ook lijsten vanuit de MLM merken. Alleen verkopers zoals xlisza die hier bijvoorbeeld via haar onderschrift op wijst (prima verder hoor!) mogen die niet openlijk delen. Wettelijk niet, maar vooral ook niet vanuit de verkopende organisatie want die kunnen daar mega claims door krijgen.
Zover ik weet, alle info die je openlijk geeft als verkoper moet "compliant" zijn, als in je mag geen aandoeningen benoemen. Zelfde als dat er tegenwoordig op doosjes van homeopatische middelen niet meer mag staan dat het helpt tegen verkoudheid bijvoorbeeld (ik noem maar wat), je mag dan iets in de trant van "ondersteunt de weerstand" ofzo zeggen...., en dat homeo/olie/kruidenmiddelen zomerkriebels in plaats van zomereczeem of hooikoorts zeggen. Vandaar dat je altijd de vraag krijgt persoonlijk contact op te nemen.
Een handige app vind ik https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US , daar kun je zowel op aandoening als op olie zoeken. Ik heb er geloof ik ooit 3 euro voor betaald, kan dat nu niet terugzien wat ie kost, gebruik hem al jaren. Wel YL georienteerd maar je kunt ook gewoon kiezen tussen single oils en blends dus toch heel veel algemene info. Bij de blends staat ook duidelijk welke olieen er in zitten dus ook als je die niet hebt kan het je op weg helpen.
Nirvana_ schreef:Iemand tips voor een goede/betaalbare/mooie diffuser?
xlisza schreef:klopt helemaal!Het is daarnaast ook dat de oliën een andere uitwerking hebben bij iedereen. De een gaat al heel snel goed op een bepaalde olie, de ander moet m net wat sterker hebben of een andere olie die geschikt is voor dezelfde ondersteuning bijvoorbeeld.
XxLiEsJuHhxX schreef:xlisza schreef:klopt helemaal!Het is daarnaast ook dat de oliën een andere uitwerking hebben bij iedereen. De een gaat al heel snel goed op een bepaalde olie, de ander moet m net wat sterker hebben of een andere olie die geschikt is voor dezelfde ondersteuning bijvoorbeeld.
Dit is vooral inderdaad ook heel waar. Ik ben nog altijd op zoek naar DE olie die mij helpt met mijn hoofdpijn/migraine. Ik heb ondertussen al zoveel dingen geprobeerd waar andere mensen bij zweren, maar ik kan niet DE olie vinden die mij helpt op zo'n moment en ik moet dan altijd weer terug pakken naar mijn zware medicatie van de dokter.
XxLiEsJuHhxX schreef:pluisje, bij wie kan zoiets? Ik woon in Frankrijk, kan dat op afstand of moet dat echt in persoon?
deep relieve inderdaad ook al geprobeerd gehad, helaas 0 effect.
XxLiEsJuHhxX schreef:xlisza schreef:klopt helemaal!Het is daarnaast ook dat de oliën een andere uitwerking hebben bij iedereen. De een gaat al heel snel goed op een bepaalde olie, de ander moet m net wat sterker hebben of een andere olie die geschikt is voor dezelfde ondersteuning bijvoorbeeld.
Dit is vooral inderdaad ook heel waar. Ik ben nog altijd op zoek naar DE olie die mij helpt met mijn hoofdpijn/migraine. Ik heb ondertussen al zoveel dingen geprobeerd waar andere mensen bij zweren, maar ik kan niet DE olie vinden die mij helpt op zo'n moment en ik moet dan altijd weer terug pakken naar mijn zware medicatie van de dokter.
idylle schreef:Helaas..
Heb inmiddels de oliën binnen en begrijp nu ook meteen waarom je goede oliën moet aanschaffen. Deze geuren een stuk minder!
Maar wel fijn dat ik zo kan proberen wat ik lekker vind.