IrisDH schreef:En ondanks zes kinderen vraag ik me toch af hoe je bijvoorbeeld niet door je was heen komt. Als je je dan even een keer een weekend kwaad maakt dan heb je dat toch weg denk ik dan.. Kinderen allemaal de opdracht geven om hun kleding uit te zoeken, alles wat bij de was zit kan sowieso blijven, flink wassen, drogen en opvouwen en kasten weer inruimen. Maar goed, ik heb dan ook geen zes kinderen, niet eens één
Ik zat me dat ook af te vragen. Is toch een kwestie van even doorpakken!? Maar ook hier geen kinderen dus ik kan me ook niet voorstellen hoe het is met zoveel. Aan de andere kant, als het hele huis zo'n puinzooi is is er natuurlijk ook nergens plek om eens even lekker de was te gaan doen een weekend lang.
Wat ik opvallend vond was dat in de kledingkasten NA het uitzoeken nog zo enorm veel kleding lag. Zeker bij de kinderen. Waarschijnlijk heb je meer kleding nodig als je (moeder) het wassen niet goed in de vingers heeft want dat duurt het langer voor je weer schoon goed hebt natuurlijk. Maar andersom werkt het ook weer meer was in de hand.
Als t aan mij lag had de helft er nog uit gemogen. Lekker overzichtelijk.