Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwal schreef:Ik denk dat hier wel veel staat: https://www.aukjeswereld.nl/beauty/curly-girl-methode/
Kwal schreef:In de Facebook groep The Curls Cult staat heeeel veel informatie en is niemand te beroerd om een vraag te beantwoorden, maar je wilde liever geen FacebooklinkIk kan je helaas niet verder helpen
Maris schreef:Kwal schreef:In de Facebook groep The Curls Cult staat heeeel veel informatie en is niemand te beroerd om een vraag te beantwoorden, maar je wilde liever geen FacebooklinkIk kan je helaas niet verder helpen
Ik ben geen lid van facebook, vandaar ….
Maar ik begrijp dat iedereen eigenlijk soms ( of vaker ) proteïnen nodig heeft voor in je haren ? En dat dat een kwestie is van uitproberen ? Dus dat je 2 verschillende conditioners nodig hebt ( eentje met en eentje zonder proteïnen ).
Maris schreef:Op Reddit is er een flinke curly girl sub, met een wiki pagina met super veel handige info zoals een beginner routie; https://www.reddit.com/r/curlyhair/wiki/indexWeten jullie ook een fijne site waarop de basis info staat ? Niet op facebook ajb.
SjakieXX schreef:Heel erg veel proteïnen zitten er niet in Garnier milde haver en persoonlijk koop ik niets van Garnier i.v.m. dierproeven.
Ligt er aan welke novex, de zwarte is zonder maar de rode met.
Mondy schreef:Ik ben van schouderlang naar kooooort gegaan vandaagna jarenlang blonderen daarna bruin,rood en weer blond hadden mijn krullen en ik er genoeg van.
Iemand gezien die haar gruwelijk dooie krullen afgeschoren heeft en waar t nu 9 maanden later super mooi bij is aangegroeid.
Maar ik durf niet en heb dus een tussenweg gekozen.
Zowat al t geblondeerde is eruit geknipt en dus een heel kort koppie nu.
Flink wennen maar ook wel weer erg leuk.
Nu eens kijken of ik mn huidige eigen kleur kan behouden zonder weer iets anders te willen.
Was als kind nl heel lichtblond en nu donkerblond... Net een kleur die ik saai vond (vind?)
Ben echt zo benieuwd hoe mn krullen uit gaan groeien komende maanden