Jaaa mijn glitterdoek blijft voor altijd!! maar mijn Natibaby Purple Nebula (ook glitter trouwens ) blijft toch nog een twijfel gevalletje. Ik kan er eigenlijk niet mee doen waarvoor ik hem had gekocht (gewone simpele Ruck voor afknopen). Daar is hij net te dik/kort voor. Gebruik hem nu wel met de Ruck maar dan TAS met CCCB wat nog aanvoelt als ‘extra’ werk zeg maar
Anoniem
Geplaatst: 07-12-18 18:30
Zo, Esmé zit op mijn rug. Heb nog niet zo veel vertrouwen in de knoop, zal nog moeten komen. Was ook wat prutsen om het goed te doen. Ik moet de armpjes ook nog ergens kwijt geraken want nu zit ze aan mijn haar te trekken Ik denk ook dat ze wat te laag zit?
Ashley Is het een nieuwe doek? Dan is ie misschien nog wat stug en glad?
Ze mag idd nog ietsje hoger DMh, ze mag zo hoog dat ze over je schouders kan meekijken. Ook kan het helpen om de banen die over je schouders lopen een paar keer naar binnen (toch? ) te draaien, dan zakt er geen stof over je schouders weg. Maar sleepydust is altijd fijn heb je nog wat kunnen doen zo?
Ja, ik heb gekookt Kookte ook altijd als ik haar vooraan droeg maar vond dat nooit echt veilig
Anoniem
Geplaatst: 07-12-18 21:40
Weet eigenlijk niet of hij nieuw is. Volgens mij niet Ik vind hem ook juist niet glad, maar erg stug, ‘hard’ aanvoelen en een beetje prikken (denk de takjes van de zijde?). Alsof ik een jute sinterklaaszak vast heb om maar zo te zeggen
Inderdaad de schouderbanden 2x naar binnen draaien
Ik kook idd ook met haar op mijn rug Dit was gister. Niet goed geknoopt, eerste keer TAS CCCB, maar ze was er zelf wel blij mee
Net weer de Ruck gedaan met die reisdoek en was voor het eerst echt tevreden over de hoogte van haar knietjes en de zekering, maar ze zakte voor de rest wel wat weg en kon dus niet meer over mij heen kijken dus dat vond ik dan wel weer een beetje vreemd.
Als je het sandwichen goed in de vingers hebt is het fijner! Zachter op de schouders. Maar je moet dan wel al vanaf het aanspannen goed opletten en het duurt ietsje langer, dus als ik even snel snel moet doen dan draai ik gauw, voor Mn kind zich er alweer uit heeft gefriemeld
Ik kom hier ook meelezen! Heb een kleine rups van 2 weken en een Tula FTG. Nu vind ik de tula nog een beetje kolossaal voor de kleine rups en zit een beetje te kijken naar een rekbare doek voor erbij.
Iemand ervaring met de rekbare van Bam+boe en de Tricot slen?
Ik heb tricot slen. Veel gebruikt de eerste weken. Vond het niet slecht, maar eenmaal ze wat ging bewegen kwam ze zo scheef te hangen.
Dani
Geplaatst: 08-12-18 10:44
Ik geloof dat de Tula pas goed zit bij ruime maat 56/begin 62, was bij ons ook zo. Daarvoor verdween hij inderdaad in de draagzak, beetje sneu was dat.
hier ook kleine beebs met tricot slen gedragen,nooit geen klagen over gehad.
Dani
Geplaatst: 08-12-18 16:33
Marit, heb jij je gewonnen doek eigenlijk al binnen? En bevalt 'ie? Ik heb me tot nu toe in kunnen houden en nog niks meegedaan, ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud, haha.
Vanochtend even bij de draagconsulent langs geweest voor ringsling-tips en hij zit nu veel beter! Moest alleen het zitje net anders doen, dat was eigenlijk alles. En consult afgesproken voor de ruck, volgende week. Ben heel benieuwd hoe kind dat gaat vinden (en ik). Hopelijk goed want dan kan ik m'n maatje 4 doek vaker gebruiken.
Ik was van plan om er binnenkort even binnen te lopen om te kijken of ik een ringsling kan proberen. Even kijken of het wat voor ons is. Hoop dat dat daar kan!
'2de hands' gekocht,maar was maar 1 keer gebruikt,dus eigenlijk nog nieuw. is nog behoorlijk stug,en hoop dat hij wat soepeler komt,maar qua kleur,helemaal blij mee!
conejo
Geplaatst: 09-12-18 00:29
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met dragen (sinterklaas is vanavond langs geweest, Helaas ligt ze nu met 40 graden op de bank.)
Maar draagzak is de hele avond om geweest.
Britt
Geplaatst: 09-12-18 18:49
Dat is altijd zoo schattig he Conejo
Wij hebben vandaag een ziekenupje gehad. Voor het eerst sinds dat hij niet protesteerde met knopen. Arm ding, had het duidelijk even nodig. Mama’s zwangere lijf dacht daar helaas toch anders over voorlopig laatste upje ben ik bang. Maar we hebben iig onze jas een keertje nog samen kunnen testen en die paste perfect met ons tweetjes
Hier de laatste tijd ook weinig dragen, s morgens nog donker en s avonds ook vroeg donker, weer vaak minder nu dus dan komt het er minder van. Vandaag voor de zekerheid toch de tula meegenomen naar de kerstmarkt en stad en die kwam toch van pas.