Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:Zo zien mijn nagelriemen eruit na terug duwen:
[ [url=m/6UyBM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D69Nkp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt niet mooi, vind ik. Is dit een kwestie van nog vaker smeren?
(Nagels zijn heel licht gelig, geen idee hoe dat komt, is eens gebeurd na het smeren van bodylotion maar het gaat er niet uit/af...)
x_Jeanine_x schreef:Ik heb gisteren mijn nagels laten vijlen bij een salon in Tiel.
Omdat ik heel veel vrouwen in de winkel over die salon hoorde praten. Maar ik ga er niet meer terug
Wel mondkapjes, geen handschoenen, een gebruikte vijl... toen was ik genezen. Netjes betaald en mij zien ze niet meer terug
Nagels zijn wel heel netjes gevijld en ook model en lengte is zoals ik aangegeven heb
x_Jeanine_x schreef:Ik heb gisteren mijn nagels laten vijlen bij een salon in Tiel.
Omdat ik heel veel vrouwen in de winkel over die salon hoorde praten. Maar ik ga er niet meer terug
Wel mondkapjes, geen handschoenen, een gebruikte vijl... toen was ik genezen. Netjes betaald en mij zien ze niet meer terug
Nagels zijn wel heel netjes gevijld en ook model en lengte is zoals ik aangegeven heb
Frummels schreef:Gadver, een gebruikte vijl vind ik zó onhygiënisch. Mijn vorige nagelstyliste gebruikte ook voor iedereen dezelfde vijl. Een keer iets van gezegd en toen pakte ze een andere, maar de keer erna weer hetzelfde liedje. Ik ga daar ook niet meer naartoe. Nu dus opzoek naar een nieuwe nageldame.. moeilijk!
Tip van warm water met olijfolie ga ik eens proberen! En dan gewoon daarna zachtjes terugduwen?
Haal je dan de overtollige stukjes zeg maar, weg?
LadyMadonna schreef:Ik kan echt niet zonder handschoenen, ben er zó aan gewend
Alleen met sjablonen plakken doe ik ze even uit, dat wil niet
Ben benieuwd hoeveel vraag je ernaar krijgt cin
Hier is het maar heel af en toe.
Doe je ook paraffine pakking erbij?
Matheno schreef:Maar.. hebben jullie dan voor álle klanten een nieuwe vijl?
Dat is dan toch een hartstikke duur grapje?