[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 10:30

:wave: Ik kom hier ook maar eens binnen vallen. Al jaren speel ik met verschillende ideeën voor tattoos, maar ik heb het nooit doorgezet. Ofwel door geldgebrek, ofwel niet zeker of ik daar wel voor de rest van mijn leven mee rond wil lopen. Het was er in ieder geval nooit van gekomen.

Ik heb nu 2,5 week geleden op vakantie in Zweden een Sun Horse laten zetten. Ik ben geïnteresseerd in archeologie en tijdens een dagje rotstekeningen (bronstijd) kijken kwamen we die tegen. Ik wist gelijk dat ik deze afbeelding als tattoo wilde hebben, maar als je zo'n idee op de lange baan schuift en ermee wacht tot je thuis bent is het gevoel erbij toch anders. Dus een paar dagen later een fatsoenlijke shop in de buurt gezocht en krassen maar :D Ik ben er erg blij mee, en het is ondanks het kamperen heel netjes aan het genezen.

In de bronstijd in Zweden (maar ook op andere plekken op de wereld) werd geloofd dat de zon door een paard of paarden langs de hemel getrokken werd en het zo dag en nacht werd. Dat werd op deze manier verbeeld.

Deze zagen we (er bestaan er nog een paar, ook bronzen voorwerpen met dezelfde betekenis);
Afbeelding

Plaatje naar de shop gestuurd
Afbeelding

Geen weg meer terug :D
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 10:34

Oh wat een tof idee zeg! En gaaf dat je 'm ook echt daar hebt laten zetten :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 10:48

Wat een mooie plek! En ook nog eens een super vet idee en bijbehorend ontwerp. :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:21

Wat is die vogel mooi opgeknapt zo !
Die bij van Kevin is prachtig <3
Wat een gaaf idee black_kelpie!

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:21

Op fb TLC nederland met mislukte tattoeages.... :') Soms wel echt heel erg sneu voor die mensen zeg...

Mooie tattoos hier tegengekomen! vooral de colibri vind ik een erg mooie cover!!

De 28ste augustus mag ik weer *\o/* .... verder met de verslaving!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:30

Ik ga mijn volgende ideeën denk ik even moeten uitstellen :(
2 dagen geleden een vakantie geboekt van best een bedragje, dus sparen daarvoor gaat even voor! :D

Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik na die vakantie genoeg ideeën heb want het blijft maar door gaan met inspiratie _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:36

Trouwens een kleine tip, de studio waar Shennaki werkte is er nog steeds alleen momenteel dus met andere artists. Maar zékér nog steeds de moeite waard :j Ga er zelf in de komende weken waarschijnlijk ook nog een bezoekje brengen O:)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:48

Anoniem schreef:

Keer een ander souvenirtje dan een elandsticker op de auto :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:48

black_kelpie schreef:
Anoniem schreef:

Keer een ander souvenirtje dan een elandsticker op de auto :')

Hahaha inderdaad! _O-

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 18:55

Mooie opgeknapte vogel! Erg grote verbetering...

En die bij is ook super mooi; maar het zonne-paard is ook heel bijzonder :D

Ik mag volgende week vrijdag

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 08:39

gaaf dat zonne-paard, heel origineel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:28

Oei ik ben net perongeluk op een tattoonaald gevallen :D ik upload later een foto want mijn huid is echt aan het bitchen nu :') Het zijn iig 2 lavendeltakjes op mijn pols. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:30

Bizzybijtje schreef:
Oei ik ben net perongeluk op een tattoonaald gevallen :D ik upload later een foto want mijn huid is echt aan het bitchen nu :') Het zijn iig 2 lavendeltakjes op mijn pols. <3

Goh wat naar voor je :D het klinkt mooi! Ben benieuwd.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:31

Oh jeetje, geen zeer gedaan? :') Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:32

Een beetje wel :') _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:32

Bizzybijtje schreef:

Auch dat klinkt pijnlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:34

Bizzybijtje schreef:

_O- Gebeurde mij dat maar, gratis tattoo door per ongeluk te vallen_O- :P
Ben benieuwd!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:56

ik vond mijn pols juist de minst pijnloze tattoo van mijn tattoo's :')

maarruh... waar kan dat? op een tattoo naald vallen en dat het ook nog mooi eruit ziet? Ga ik er ook even langs... ik struikel nogal vaak :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 15:58

Afbeelding

Een preview O:) Hij is veel zachter dan op de foto maar mijn huid is erg geïrriteerd. Er zitten ook veel meer kleuren in dan nu lijkt. Ben er echt heel blij mee in ieder geval!
Vond het wel mee vallen hoor, alleen dat stukje echt op het gewricht was even naar. Verder goed te doen.

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:05

Hoe doen jullie dat toch beslissen in welke stijl jullie je tattoo willen? Er zijn veel te veel mooie dingen :oo Hoe hebben jullie besloten hoe je eerste tattoo moest worden en hoelang hebben jullie er overna gedacht voor jullie er uit waren en de stap genomen hebben om een afspraak te maken?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:09

ik bedenk eerst wat ik wil of ongeveer wil (heb meestal wel een idee in mijn hoofd) en welke stijl er bij past. Dan ga ik naar een artist die daarin goed is.
Ik heb zelf op dit moment oldschool door Mark van On Edge.
En mijn man heeft prachtige realistische van Emmy vd Giessen en ook oldschool door Mark.

Heel erg afhankelijk van wat je precies zelf wil hebben. Een echt plaatje en daarmee naar de artist gaan "die wil ik" doen wij eigenlijk niet zo snel... eerder met wat voorbeeldjes en dan samen tot iets unieks komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:15

De stijl was voor mij heel makkelijk gekozen: Realisme, want ik wou realistische rozen :)
Ik had het idee al eventjes, en heb de knoop door gehakt toen ik een artiest gevonden had die mijn aansprak, het mee klikte en vooral in zijn portfolio gezien had dat hij realistische rozen kan zetten :j

Ik ben met een plaatje (meerdere trouwens) er naar toe gegaan. Hij heeft hem daar iets aangepast naar mijn wensen en zelf ingekleurd want het plaatje waren alleen lijntjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:16

savieralover schreef:
Hoe doen jullie dat toch beslissen in welke stijl jullie je tattoo willen? Er zijn veel te veel mooie dingen :oo Hoe hebben jullie besloten hoe je eerste tattoo moest worden en hoelang hebben jullie er overna gedacht voor jullie er uit waren en de stap genomen hebben om een afspraak te maken?

Ik wist alleen dat ik een mantarog wilde en op mijn arm, ik wist niet hoe of wat behalve: geen tribal, geen kleur, geen realisme. Toen ben ik gaan zoeken en kwam ik bij een artist uit die een olifant gezet had precies in de stijl waarvan ik dacht: dat is m.

Dus toen ben ik van Rotterdam naar Zwolle gereden om hem te laten zetten :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:16

oh ja hoe lang vroeg je ook nog... de eerste een jaar.... latere een maandje ofzo tot ik het idee een beetje rond had in mijn hoofd :P

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:17

ooh die vind ik echt gaaf bizzybijtje! ik wil zelf ook nog heel graag lavendel takjes ergens. Waar heb jij ze laten zetten?