Yoga lijkt me ook leuk en zou ook goed voor me zijn, maar ik zit liever niet vast aan bepaalde tijden.
Bambolina jouw omschrijving van de leg extension
. Daar herken ik me wel een beetje in. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Daar herken ik me wel een beetje in. 

.

Haha! Herkenbaar! Heb dat ook bij dat apparaat waarmee je bovenbenen achterzijde pakt. Die pak ik dan ook het liefste los
dat zou voor mij ook wel een goeie zijn, ik wil een reet kweken haha.

Nog 'even' 30 burpees gedaan. Jij bent echt grappig.
Ik moet na 3 burpees al met een tillift omhoog gehezen worden.
Ik zit ook echt in zo'n mood dat ik het idee heb dat het heel moeilijk gaat zijn om de motivatie weer terug te krijgen. Had voor de vakantie oprecht enorm m'n best gedaan, en dan telkens die tegenvallers. Ik zou voor na de vakantie een nieuw schema krijgen na een meting om het opnieuw te proberen en iets drastischer, maar ik heb geeneens motivatie voor die meting.
Ik heb het gewoon even laten gaan en toen dacht ik niet sporten word ik ook niet goed van dus ik ga maar weer 
Ook al moet ik uiterlijk 9.45 weer thuis zijn voor een online examen
ik was alleen vergeten te melden dat ik dus ook een soort van blessure heb die al opspeelde ongeveer twee weken voordat ik op vakantie ging. Ik denk een ontstoken pees, in m'n bovenbeen/lies. Kan de plek exact aanwijzen en het doet pijn als ik teveel loop. Kon tijdens de vakantie m'n been nieteens optillen als ik wilde omdraaien in bed. Ik twijfel toch om naar de dokter (of fysio?) te gaan, omdat het nu soms over lijkt totdat ik weer naar de winkel loop bijvoorbeeld. Dan komt het weer enorm opspelen. Maar dagen rust en weinig lopen heeft geen effect gehad. Al heb ik op vakantie natuurlijk ook flink door moeten bijten en gewoon door de pijn heen gelopen voor een week.
ik kan er wat van he? karuna schreef:Gelukkig geen problemen met motivatiegebrek en niet gaan. Heb ook wel eens minder zin maar omdat ik meestal op zelfde moment train als aantal andere mensen ga je toch wel. We trainen los van elkaar maar vooraf en achteraf even wat drinken en oh en. Op die dagen train ik rustiger wat minder gewicht en eventueel minder herhalingen. Toch wat bezig dan.