Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mixje90 schreef:Ik kom even binnenvallen met een aanradertje als je een interval time r zoektWas gister aan t rondkijken in de Google play store en kwam op tabata timer. Je hebt daarmee de vrijheid om simpel wat ingewikkeldere intervals te maken als een piramide interval. (1-2-3-4-5-4-3-2-1 met pauzes van 1-1-2-2-3-2-2-1). Ik moet veel intervals gaan trainen om de marathon van Amsterdam nog te gaan lopen, veel te lang te weinig tot niets gedaan haha.
https://play.google.com/store/apps/deta ... abatatimer
loesje4600 schreef:Hwn; vervelend van je moeder, maar zij voelt denk ik niet wat jij nu voelt. En ik gok omdat jij alles om gegooit heb je een stuk fitter voelt.. al zeggen ze inderdaad dat hardlopen om kilos kwijt te raken niet de goede methode is maar dat zeggen ze dus weet niet of waar is..
Ik gister eerst vol zitten proppen met sushi en daarna met mn vriend gaan hardlopen1.5 km gejogd, en daarna zitten ouwehoeren en ook kleine stukjes sprint ging best lekker:) was ook weer snel op adem en niet heel veel last van steken ook. Vandaag geen zin in lopen dus denk morgen maar weer
Supervixen schreef:Voor mannen is wat minder vet gebruikelijk, hoewel 8% ook erg laag is. Bij mij is het gemeten in de sportschool op een speciale weegschaal. Gewicht is inderdaad prima, ik heb ook een bmi van 21, maar dan 65 kilo bij 1.73.
Supervixen schreef:Hee wat grappig, die functie had ik nog niet ontdekt!