[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 19:15

Ik zag dat jullie die action palette hadden gehaald. Geeft die net zoveel pigmentatie als duurdere merken? En blijft ie net zo goed zitten?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 01:01

Dezelfde kwaliteit koop je er niet voor, laat dat voorop staan. ;)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:43

Vandaag weer een keer wat meer uitgepakt :)

Ogen: Bovenaan de Slowburn van het Urban Decay Electric palette.
Ooghoek geel van Big Eyes maybeline. ooglid Oranje en roodtint van het FIF palette
Lippen: Cami van CP

Closeup foto's kreeg ik niet voor elkaar zonder trillende handjes van t sporten maar ik hoop dat t genoeg laat zien.
Wees lief :D Vond het toch best een uitdaging!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:05

Ben momenteel meer een meelezer maar Mondy: WOW! :wow: Hele gave kleuren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:07

Mondy... jemig... wat een gave look!!!
Ik vind echt alles mooi en het staat je onwijs!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:13

Wauw Mondy! echt heel gaaf! Vind die geel erg mooi!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:44

:o Ben er stil van...wat een ontzettend leuke reacties <3
Geeft wel een positieve vibe om zulke gewaagde dingen te blijven proberen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:45

Mondy jaaaaaaaa! Wat gaaf dit! <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:55

Ik sluit me aan bij de rest, staat super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:00

Zit nog een keer te kijken Mondy en ik ben stiekem heel benieuwd hoe je look er uit zou zien als je je wenkbrauwen net wat strakker zou aanzetten.
Denk dat alles dan nog meer popt.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:02

Qua wenkbrauwen denk ik dat ik die toch een keer ga laten verven. Ikzelf krijg t niet goed voor elkaar en vind t tekenen niet te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:05

Is een getinte wenkbrouwgel dan niks van jou?
Appeltje eitje, blijft de hele dag zitten en je kunt ze toch iets meer aanzetten.

Gimme Brow van Benefit en UD Brow Tamer zijn heel fijn!
Het borsteltje van Gimme Brow vind ik fijner, omdat hij kleiner is en je dus preciezer kunt werken, maar de UD heeft de perfecte kleur voor mij en is goedkoper :')

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:07

Heel gaaf mondy!

Ik lees nog steeds trouw mee hoor, heb alleen niet echt de mogelijkheid zelf te plaatsen en of te reageren :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:14

DnT schreef:
Is een getinte wenkbrouwgel dan niks van jou?
Appeltje eitje, blijft de hele dag zitten en je kunt ze toch iets meer aanzetten.

Gimme Brow van Benefit en UD Brow Tamer zijn heel fijn!
Het borsteltje van Gimme Brow vind ik fijner, omdat hij kleiner is en je dus preciezer kunt werken, maar de UD heeft de perfecte kleur voor mij en is goedkoper :')

Ik gebruik de Benefit Gimme brow :j. Maar daar krijg ik het niet meer mee aangezet dan nu.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:15

Mooi look mondy!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:03

Mooie look mondy

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:22

Shizzel schreef:
Mijn Looxi bestelling is binnen, en wauwieeee. Ik ga zo eens swatchen maar ziet er goed uit. <3

het feit dat er ook maar 2 matte bijzitten in een hele doos zegt genoeg over mij :')
[ [url=m/lRLPMG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Dit merk kende ik helemaal niet maar dat ziet er echt goed uit! Lekker shiny allemaal :D

_Friemel schreef:
Ik word hier zo blij van hè :D

[ [url=m/XkD9fA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HvMtLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O4Sy2X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wordt hier ook heel blij van en ik heb ze niet eens gekocht haha. Mooie paletten denk ik, die van The Balm zie ik wel eens voorbij komen, ben ook benieuwd naar je ervaringen met die van Morphe, die ziet er ook prachtig uit.

Joolien schreef:
Edit2: heeft iemand Viseart wel eens gehad? Ze ogen zo gaaf, maar zo duur. (€73,95)
[ Afbeelding ]

Ik zie ze vaak voorbij komen op Youtube en ook wel bij Boozy in de sale of als je zoekt op matte oogschaduw. Ik hoor hele goede dingen erover maar ik kan het tegenover mezelf niet verantwoorden om zo een bedrag uit te geven. Ik heb sowieso niet echt high end make-up O:)

marlonFloris schreef:
Heb er nu nog een onderweg van huda.

Deze, al verwacht ik hem iets minder glitterig want ik heb de neppe variant onderweg, had al gelezen dat ze niet zo sparkly waren als de orginele. Achja voor €3.64 wil ik het wel proberen
[ [url=m/zWvsDA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze in de echte versie heb ik op vakantie bij Sephora gezien, zag er wel heel goed uit! Ik denk dat ik die glitters te weinig zou gebruiken maar die kleuren <3 Benieuwd naar je Aliexpress dupe.

Drunksheep schreef:
Vandaag een soort halo look met berry/rode tinten en goud in het midden. In het echt natuurlijk veel mooier :D maar erg blij met deze look. Heb gebruik gemaakt van wat Colourpop shadows en de Caramel Melange en Cocoa Blend palettes van Zoeva. Oh en mijn favoriet van de laatste tijd, MAC Nylon, als inner corner highlight.
[ [url=m/JaRtGE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T9ngns.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lq7Rpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KJchWr.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 Ik wil jouw skills en lef en jouw gezicht er eigenlijk ook wel bij :D PRACHTIG

Shizzel schreef:
SWATCHES

Al met al swatchen ze als een droom en vind ik ze nog prachtiger dan ik ze dacht te vinden. De foto's doen ze echt niet genoeg goed, want op de filmpjes en in het echt zie je die glitter zo mooi, Ultraviolet heeft echt een hele aparte glitter erin zitten, de meeste eigenlijk wel. <3 Ze gaan mooi mee op reis en dan ga ik ze echt eens goed testen als ik mijn makeup doe!

Yjee wat een pigment en wat een mooie kleuren. Heel benieuwd wat voor looks je er mee gaat maken, ik vind dat jij altijd van die mooie combinaties verzint.

Flups schreef:
Hoi meiden :D mag ik zo nu en dan mee kletsen? Ik ben meer een lezer als een prater maar zal mijn best doen om lekker mee te kletsen :)

Ik ben Flups, 23 jaar en sinds 1 week aan de makeup :+
Omdat ik rode haren heb, zijn mijn wimpers en wenkbrauwen blond en dus niet zichtbaar. Wenkbrauwen verf ik zelf en op mijn wimpers doe ik mascara. Verder niet zoveel haha.

Vorige week ben ik naar ICI Paris geweest en heb ik me laten instrueren tot een basic look en wat ik allemaal met mijn ogen kan doen. Allemaal spulletjes meegekregen en een heuse garderobe aangeschaft. Vanmiddag naar Ikea voor een goede spiegel :)

Wat vinden jullie van mijn uitprobeersels?

Dit ben ik zonder makeup:
[ [url=m/CiqVfT.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit zij uitprobeersels geweest:
[ [url=m/6XHIYv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OPmrTt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoi en welkom! Wat een prachtige blauwe ogen heb je! Die lipstick staat je goed :)

Mondy schreef:
Vandaag met het weinige groen dat ik heb ( helaas :( ) een look gemaakt waar ik redelijk tevreden mee ben.
Mis toch de olijfkleurige groen, deze van de chocolat bar komt een beetje in de buurt al is dat nog verre van wat ik zoek.
Ik krijg m echter totaal niet op de foto :(

[ [url=m/YGxGvE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk gecombineerd met je blouse, kan het niet zo goed zien maar (leger)groen is ook bij mij favoriet als ik kleur draag.

Mondy schreef:
Vandaag weer een keer wat meer uitgepakt :)

Ogen: Bovenaan de Slowburn van het Urban Decay Electric palette.
Ooghoek geel van Big Eyes maybeline. ooglid Oranje en roodtint van het FIF palette
Lippen: Cami van CP

Closeup foto's kreeg ik niet voor elkaar zonder trillende handjes van t sporten maar ik hoop dat t genoeg laat zien.
Wees lief :D Vond het toch best een uitdaging!

[ [url=m/Xybtoc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/e4SzE7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/t7XyNt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vbUyC1.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze ook alweer zo mooi! Ik vind je gouden inner conner ook heel erg goed staan erbij.

Ik heb trouwens ook een beetje 'ruzie' met m'n wenkbrauwen, nu m'n haar donkerder is geverfd zet ik ze al meer aan maar in bepaald licht vallen ze toch wel aardig weg. Ik gebruik een potlood of wenbrouwpoeder en daarover donkere gekleurde eyebrowgel. Ik verf ze ook regelmatig dus dat ga ik ook weer doen, ik denk dat ik er dan al minder aan hoef te doen en dan verpruts ik ze ook niet zo :+

Nu ik klaar ben met de lipstick challenge kan ik weer lekker alles dragen :j Ik kwam er wel achter dat ik erg op dezelfde kleuren val. Als ik de rode, paars/donkerroze en donkere lipsticks niet meetel is dit het patroon:

Afbeelding
:')

Ik had afgelopen tijd niet zoveel inspiratie, ik wissel ook weinig behalve lipstick. Maar ik heb afgelopen week toch iets meer oogschaduw gebruikt:

Afbeelding

Met het I heart Chocolate vice pallete, kleur zit een beetje tussen de twee foto's in en neigt meer naar de lipstick. Jammer dat het altijd zo wegvalt op de foto.

En ik vond nog een losse matte grijze oogschaduw van Catrice in m'n bakje, helaas niet zo gepigmenteerd maar met bronzer in de crease wel een leuke mix van koel en warm geworden vind ik.

Afbeelding
Op m'n lippen een mix van koele lipliner en een glanzende nude lipstick erover.

Ik blijf het heel ongemakkelijk vinden om selfies te maken en plaatsen dus ik kijk meestal maar naar mezelf in plaats van de lens :o Je ziet op deze foto's wel m'n wenkbrauw issue.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:41

Mooie looks hoor, ik zou wel een wat gewaagdere look bij je willen zien, ik denk dat je dat prima kan hebben !!

En vanavond mn wenkies laten verven.... eng !!!!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:53

Dank je en je hebt helemaal gelijk, zelfs als ik wat anders doe of kleur gebruik blijft het redelijk braaf.

Ik heb er geen moeite mee m'n haar allerlei kleuren en modellen te geven maar om met makeup iets anders te doen dan altijd is kennelijk lastiger haha.

Succes vanavond maar wordt vast heel mooi!

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 15:27

Mondy schreef:
Mooie looks hoor, ik zou wel een wat gewaagdere look bij je willen zien, ik denk dat je dat prima kan hebben !!

En vanavond mn wenkies laten verven.... eng !!!!

Oeh ik ben super benieuwd! Het wirdt vast gaaf. :)

Wat een mooie looks heeft iedereen toch weer!

Ik heb trouwens even een lipstick vraagje tussendoor. :P
Ik ben opzoek naar een nude-rood achtig kleurtje lipstick van Mac.
Ik heb nu Retro omdat ik dacht dat die goed was maar die vind ik toch nog te rood. En Verve weer te bruin.
Nu kwam ik op Twig, maar bij de ene swatch is hij juist rood achtig maar bij een ander weer totaal roze.
Of is Faux misschien iets? Dan niet perse rood maar wel oud roze bruin achtig.
Heeft iemand nog ideetjes? :)
Wel met een satin of matte finish.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 15:41

Misschien is On Hold wat voor je? Al is dat wel een cremesheen en geen satin of matte.

Edit: Oh als je Retro al te rood vindt is On Hold ook niks nee...

Twig heb ik nu op, dat is echt niet met rood, meer rozebruin. Maar als jij Retro te rood vind zou je hem alsnog kunnen proberen.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:02

Oooh wat gaaf Mondy!!! Staat je echt super! En ben erg benieuwd naar je wenkbrauwen :)

Mooie zachte look kiya, ik vind dat echt prachtig bij je <3

Mijn uitprobeersel van vandaag :D
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:05

Ziet er gaaf uit. Heb je ook een vooraanzicht?

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:27

Jaa die heb ik! :) uiteindelijk denk ik achteraf dat ik m'n highlighter iets neutraler had willen doen
Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:28

Djilna schreef:
Misschien is On Hold wat voor je? Al is dat wel een cremesheen en geen satin of matte.

Edit: Oh als je Retro al te rood vindt is On Hold ook niks nee...

Twig heb ik nu op, dat is echt niet met rood, meer rozebruin. Maar als jij Retro te rood vind zou je hem alsnog kunnen proberen.

On Hold ziet er inderdaad nog roder uit dan Retro. :D Dus dat gaat hem niet worden, toch bedankt voor de tip!
Het is wel fijn om van meerdere te horen hoe Twig er uitziet. Want op blogs zie ik echt vaak voorbij komen dat hij roodachtig is. Maar dat is hij dus kennelijk niet :7

Melati_vS schreef:
Jaa die heb ik! :) uiteindelijk denk ik achteraf dat ik m'n highlighter iets neutraler had willen doen
[ [url=m/1vLHxF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauwie ziet er heel gaaf en vrolijk uit! :D
edit: al had ik het roze in je crease nog iets verder laten doorlopen naar je binnenste ooghoek.
Laatst bijgewerkt door Jellybeans op 03-02-17 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt