Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DnT schreef:Is een getinte wenkbrouwgel dan niks van jou?
Appeltje eitje, blijft de hele dag zitten en je kunt ze toch iets meer aanzetten.
Gimme Brow van Benefit en UD Brow Tamer zijn heel fijn!
Het borsteltje van Gimme Brow vind ik fijner, omdat hij kleiner is en je dus preciezer kunt werken, maar de UD heeft de perfecte kleur voor mij en is goedkoper
Shizzel schreef:Mijn Looxi bestelling is binnen, en wauwieeee. Ik ga zo eens swatchen maar ziet er goed uit.het feit dat er ook maar 2 matte bijzitten in een hele doos zegt genoeg over mij
[ [url=m/lRLPMG.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ik word hier zo blij van hè
[ [url=m/XkD9fA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HvMtLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O4Sy2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:
marlonFloris schreef:Heb er nu nog een onderweg van huda.
Deze, al verwacht ik hem iets minder glitterig want ik heb de neppe variant onderweg, had al gelezen dat ze niet zo sparkly waren als de orginele. Achja voor €3.64 wil ik het wel proberen
[ [url=m/zWvsDA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Vandaag een soort halo look met berry/rode tinten en goud in het midden. In het echt natuurlijk veel mooiermaar erg blij met deze look. Heb gebruik gemaakt van wat Colourpop shadows en de Caramel Melange en Cocoa Blend palettes van Zoeva. Oh en mijn favoriet van de laatste tijd, MAC Nylon, als inner corner highlight.
[ [url=m/JaRtGE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T9ngns.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lq7Rpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KJchWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:SWATCHES
Al met al swatchen ze als een droom en vind ik ze nog prachtiger dan ik ze dacht te vinden. De foto's doen ze echt niet genoeg goed, want op de filmpjes en in het echt zie je die glitter zo mooi, Ultraviolet heeft echt een hele aparte glitter erin zitten, de meeste eigenlijk wel.Ze gaan mooi mee op reis en dan ga ik ze echt eens goed testen als ik mijn makeup doe!
Flups schreef:Hoi meidenmag ik zo nu en dan mee kletsen? Ik ben meer een lezer als een prater maar zal mijn best doen om lekker mee te kletsen
![]()
Ik ben Flups, 23 jaar en sinds 1 week aan de makeup
Omdat ik rode haren heb, zijn mijn wimpers en wenkbrauwen blond en dus niet zichtbaar. Wenkbrauwen verf ik zelf en op mijn wimpers doe ik mascara. Verder niet zoveel haha.
Vorige week ben ik naar ICI Paris geweest en heb ik me laten instrueren tot een basic look en wat ik allemaal met mijn ogen kan doen. Allemaal spulletjes meegekregen en een heuse garderobe aangeschaft. Vanmiddag naar Ikea voor een goede spiegel
Wat vinden jullie van mijn uitprobeersels?
Dit ben ik zonder makeup:
[ [url=m/CiqVfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit zij uitprobeersels geweest:
[ [url=m/6XHIYv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OPmrTt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Vandaag met het weinige groen dat ik heb ( helaas) een look gemaakt waar ik redelijk tevreden mee ben.
Mis toch de olijfkleurige groen, deze van de chocolat bar komt een beetje in de buurt al is dat nog verre van wat ik zoek.
Ik krijg m echter totaal niet op de foto![]()
[ [url=m/YGxGvE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Vandaag weer een keer wat meer uitgepakt![]()
Ogen: Bovenaan de Slowburn van het Urban Decay Electric palette.
Ooghoek geel van Big Eyes maybeline. ooglid Oranje en roodtint van het FIF palette
Lippen: Cami van CP
Closeup foto's kreeg ik niet voor elkaar zonder trillende handjes van t sporten maar ik hoop dat t genoeg laat zien.
Wees liefVond het toch best een uitdaging!
[ [url=m/Xybtoc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e4SzE7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t7XyNt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vbUyC1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Mooie looks hoor, ik zou wel een wat gewaagdere look bij je willen zien, ik denk dat je dat prima kan hebben !!
En vanavond mn wenkies laten verven.... eng !!!!
Djilna schreef:Misschien is On Hold wat voor je? Al is dat wel een cremesheen en geen satin of matte.
Edit: Oh als je Retro al te rood vindt is On Hold ook niks nee...
Twig heb ik nu op, dat is echt niet met rood, meer rozebruin. Maar als jij Retro te rood vind zou je hem alsnog kunnen proberen.
Melati_vS schreef:Jaa die heb ik!uiteindelijk denk ik achteraf dat ik m'n highlighter iets neutraler had willen doen
[ [url=m/1vLHxF.jpg]Afbeelding[/url] ]