Een cadeau'tje om nog even flink voor te sparen (3500 euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_i_R schreef:Haha weekendje charter leek me ook leuk, cadeau voor mijn vader voor Vaderdag. Dat viel me ook wat tegennu maar voorgesteld of we niet een keer met de familie een week kunnen ofzo. Dat beter nog wat meer uitpakken en een vakantie van maken.
Vervelend zo in de sluis San, blijft toch altijd wel een dingetje.
Wij zijn afgelopen weekend lekker nog een weekend weggeweest. Ons zoontje had Corona en geen klachten we zagen het niet zo zitten om onszelf op te sluiten bij deze temperaturen. Dus lekker weg en voor anker op het Lauwersmeer. Heerlijk!
[ [url=m/miIFYU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xeGYyS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0yTB4N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uTmhFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KwnyDK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor het eerst geankerd voor de nacht. Ons anker alarm heeft ons nog wel even beziggehouden. Zei dat we afdreven. Uiteindelijk ben ik s avonds nog maar een keer over boord gegaan om te gaan voelen hoe het anker lag maar dat lag helemaal goed en uiteindelijk hield hij ook op met zeuren. Het was goed druk op het meer. Denk dat er in totaal wel meer dan 100 boten voor anker lagen.
Mo_86 schreef:M_i_R schreef:Haha weekendje charter leek me ook leuk, cadeau voor mijn vader voor Vaderdag. Dat viel me ook wat tegennu maar voorgesteld of we niet een keer met de familie een week kunnen ofzo. Dat beter nog wat meer uitpakken en een vakantie van maken.
Vervelend zo in de sluis San, blijft toch altijd wel een dingetje.
Wij zijn afgelopen weekend lekker nog een weekend weggeweest. Ons zoontje had Corona en geen klachten we zagen het niet zo zitten om onszelf op te sluiten bij deze temperaturen. Dus lekker weg en voor anker op het Lauwersmeer. Heerlijk!
[ [url=m/miIFYU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xeGYyS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0yTB4N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uTmhFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KwnyDK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor het eerst geankerd voor de nacht. Ons anker alarm heeft ons nog wel even beziggehouden. Zei dat we afdreven. Uiteindelijk ben ik s avonds nog maar een keer over boord gegaan om te gaan voelen hoe het anker lag maar dat lag helemaal goed en uiteindelijk hield hij ook op met zeuren. Het was goed druk op het meer. Denk dat er in totaal wel meer dan 100 boten voor anker lagen.
Was dat toevallig de app Anchor Alarm? Die heeft ons laatst ook een beroerde nacht bezorgd. App bleef steeds zeggen dat we aan het krabben waren, dus wij buiten checken: geen millimeter verplaatst. Het was ook nagenoeg windstil en de hele dag dat we daar lagen zagen we al dat we echt goed lagen. Toch slaap je niet lekker dus elk uur wakker en checken nadat we na drie meldingen dachten: het is goed met je.
Bij een vriend van ons hetzelfde. Zijn app ging af, ze lagen naast ons. Wij zagen dat ze echt wel stil lagen. Toch zijn ze verderop gaan liggen. Heb daarna de reviews gecheckt en er zijn meer vergelijkbare recente meldingen. Is dus niet altijd 100% accuraat. Je moet zo’n app ook eigenlijk aanzetten op het moment dat je hem laat vallen, wij gokken dat altijd een beetje haha. Wellicht ligt het daar nog aan.
8nnemiek schreef:We hebben ons wel eens af zitten vragen hoe onze motor ooit vervangen is.. en de enige mogelijkheid is dat de brandstoftank eerst eruit moetDus we zitten wel eens te kijken hoe anderen die motor eruit halen.. paar panelen weg, ding loskoppelen en optillen aan de giek en met een paar man sterk zijn ze dan in een paar uurtjes klaar. En dan zeggen wij, goh, dat ging makkelijk