Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1970 schreef:Ben aan de pil gegaan, die mag ik doorslikken. Helemaal goed
_Mirjam schreef:Er is zeer weinig natuurlijks aan de bloeding die je hebt wanneer je aan de pil bentIk ben ook aan de pil en slik standaard 2 à 3 maanden door, dan geeft mijn lijf aan dat het behoefte heeft aan een pauze (doorbraakbloedingen)
Ik ben nog steeds blij met mijn mooncup voor tijdens die pauzewekenHet lijkt mij erg frustrerend als je de supermatch maar niet kan vinden corine :/
Joanieke schreef:truus1970 schreef:Ben aan de pil gegaan, die mag ik doorslikken. Helemaal goed
Ik heb ook de pil, maar doorslikken durf ik echt niet meer. Wel gedaan, maar sinds ik dat niet meer doe zit ik toch beter in mijn vel. Kan psychisch zijn hoor, maar met mijn kinderdroom wil ik toch liever dat ik nog wel elke maand 'zoals het hoort' een bloeding hebben...
truus1970 schreef:Joanieke schreef:Ik heb ook de pil, maar doorslikken durf ik echt niet meer. Wel gedaan, maar sinds ik dat niet meer doe zit ik toch beter in mijn vel. Kan psychisch zijn hoor, maar met mijn kinderdroom wil ik toch liever dat ik nog wel elke maand 'zoals het hoort' een bloeding hebben...
Mijn kinderdroom is over. Heb 2 baliekluivers rondlopen. Ik hoef niet meer. Ik was zo enorm ongesteld, mede door de overgang, dat ik in overleg met de ha aan de pil ben gegaan en het geen probleem was om door te slikken.
Nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen. Wat een gesmeer elke 3 weken weer.