Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dus het is nu wel lekker.
Lillith24 schreef:Ohh vervelend zeg van die hoofdpijn! Maar goed dat je voor jezelf een fijne oplossing hebt gevonden.
En ik ga sowieso je verslag lezen! Ben heel benieuwd haha. Misschien iets voor mij, ooit, in een verre toekomst haha.
https://poweredbylightning.net/2016/06/ ... rail-10km/
de laatste les van de 5K komt inzicht en ik ben nog nooit zo ver gekomen. Ik zat even te luisteren naar de eerste drie lessen van de 5-10K en kreeg er al helemaal zin in. Zo gaaf eindelijk echt eens wat bereiken qua hardlopen! Kan haast niet wachten (moet nog wel braaf, want ik heb nog 4 lessen te gaan voor ik de 5K kan en dan wil ik nog een paar keer de laatste les doen zodat de 5K echt goed in de benen gaat zitten).
Het is dat ik half verdwaalde anders had ik het gered. Maandag ga ik kijken hoe ver ik kom met mijn 3,5 km rondje.

oeps) en mag er even €135 voor neerleggen. Pff. Maar met hardlopen heb ik ze gelukkig niet nodig (tot nu dan, heb nergens last van).
Maar goed het was vriendelijk bedoeld. 
Hij loopt overigens wel aan de lijn, voorheen mocht ie altijd los mee, maar nadat hij met hardlopen een paar keer is aangevallen door andere honden is ie wat angstig geworden.