Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eindelijk niet meer dat grote opvallende ding 

maar dat gaat ook goed bij m'n navelpiercing dus dat denk ik wel (?) 
_Friemel schreef:Ik kan dit ringetje idd ook amper draaien maar aan de andere kant is t ook niet nodig![]()
Ik heb nog een maat kleiner, 6mm en die sluit niet geheel aan als hij op z'n normale plek zit maar ik druk hem naar achter zodat hij helemaal aangesloten zit. Staat mij gewoon het beste
bang dat ie vast ging zitten denk ik haha. Just to be sure
Deze sluit bij mij wel aan, ten minste ik denk dat 6 echt (te) strak gaat zitten en dat lijkt me niet fijn. Weet ik in ieder geval dat 7 en 8 goed zouden zitten bij mij
die andere twee die ik heb besteld is 8. Geeft ie trouwens niet af als ie op je huid zit? laughterline schreef:_Friemel schreef:Ik kan dit ringetje idd ook amper draaien maar aan de andere kant is t ook niet nodig![]()
Ik heb nog een maat kleiner, 6mm en die sluit niet geheel aan als hij op z'n normale plek zit maar ik druk hem naar achter zodat hij helemaal aangesloten zit. Staat mij gewoon het beste
Oh ik draaide heel vaak aan m'n piercingbang dat ie vast ging zitten denk ik haha. Just to be sure
Deze sluit bij mij wel aan, ten minste ik denk dat 6 echt (te) strak gaat zitten en dat lijkt me niet fijn. Weet ik in ieder geval dat 7 en 8 goed zouden zitten bij mij
die andere twee die ik heb besteld is 8. Geeft ie trouwens niet af als ie op je huid zit?

vraag me wel af wat voor materiaal dat soort goedkope oorbellen van gemaakt zijn.
vraag me af of het niet oncomfortabel is met een BH enzo...
Kortom ik ben echt een bangerik
maar was het dan onder verdoving? Want zonder durf ik al helemaal niet
Schijnt toch wel een heftige prik te zijn. Hier nog een die ze heel erg graag wilt, maar ook in een hoekje kruip als ik er aan denk. Maar, wat voor mij werkt is door gewoon met mezelf een datum af te spreken (ongeveer) en het dan gewoon te doen (voor mij is dit oktober, als de zomer voorbij is).