[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 12:02

Ik las dat het moest verschijnen bij één van de blokjes die je aan klikt voor je naar de buitenbak gestuurd wordt maar dat het blokje niet standaard verschijnt, alleen als je op bepaalde antwoorden klikt. Zoiets. :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 12:14

its_daantjee schreef:
haha jup zelfde hier. en ik heb ook gelikt op dat ik wel een kleurtje wilde. misschien zijn die kleurtjes juist voor de mensen die NIET in de buitenbak gezeten hebben? :')

Ik heb wel in de buitenbak gezeten! :D
Maar op welke antwoorden ik heb geklikt weet ik niet meer. :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:56

Heb t ringetje van _Friemel overgenomen en t is gewoon in 1x gelukt met wisselen!! Ofja, eerst nog dat losdraaien..maar dat was uiteindelijk gelukt met een rubberen handschoentje :)

Zo blij! :D eindelijk niet meer dat grote opvallende ding :+

Ringetje was trouwens 7mm en had ook niet kleiner moeten zijn volgensmij :)

Nou hopen dat t chirurgisch staal goed blijft gaan :) maar dat gaat ook goed bij m'n navelpiercing dus dat denk ik wel (?)

_Friemel

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:31

Foto!!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:53

Afbeelding

Niet echt een duidelijke foto denk ik :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:19

I like!! Staat je super!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:35

thanks!! :oo ben er echt blij mee! :j

Hij draait alleen nu niet meer goed, maar dat komt misschien door die zoutoplossing dat 't wat droger wordt ofzo.. Sluit dat ringetje bij jou ook echt helemaal aan of heb je nog wat ruimte over?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:41

Wauw staat je echt heel goed!!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:09

Staat je top :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:23

Thanks guys! Hoop dat ie goed blijft gaan! :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:29

Ik kan dit ringetje idd ook amper draaien maar aan de andere kant is t ook niet nodig :D
Ik heb nog een maat kleiner, 6mm en die sluit niet geheel aan als hij op z'n normale plek zit maar ik druk hem naar achter zodat hij helemaal aangesloten zit. Staat mij gewoon het beste :j

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:35

_Friemel schreef:
Ik kan dit ringetje idd ook amper draaien maar aan de andere kant is t ook niet nodig :D
Ik heb nog een maat kleiner, 6mm en die sluit niet geheel aan als hij op z'n normale plek zit maar ik druk hem naar achter zodat hij helemaal aangesloten zit. Staat mij gewoon het beste :j

Oh ik draaide heel vaak aan m'n piercing :') bang dat ie vast ging zitten denk ik haha. Just to be sure :P Deze sluit bij mij wel aan, ten minste ik denk dat 6 echt (te) strak gaat zitten en dat lijkt me niet fijn. Weet ik in ieder geval dat 7 en 8 goed zouden zitten bij mij :j die andere twee die ik heb besteld is 8. Geeft ie trouwens niet af als ie op je huid zit?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 23:23

laughterline schreef:
_Friemel schreef:

Oh ik draaide heel vaak aan m'n piercing :') bang dat ie vast ging zitten denk ik haha. Just to be sure :P Deze sluit bij mij wel aan, ten minste ik denk dat 6 echt (te) strak gaat zitten en dat lijkt me niet fijn. Weet ik in ieder geval dat 7 en 8 goed zouden zitten bij mij :j die andere twee die ik heb besteld is 8. Geeft ie trouwens niet af als ie op je huid zit?

Nee nooit, zou dan ook bij m'n tragus, navel, tunnels zo moeten zijn, ik heb altijd goud coated en nooit afgegeven op 1x na (oorbellen van BAF) ik kon gelijk al m'n losse oorbellen (8 stuks totaal) eruit halen zo erg waren ze ontstoken. Die gaven ook af, die werden zwart.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 00:28

Ah top! :j

En buhhh dat lijkt me naar! Heb ook wel eens als ik een dag oorbellen van de h&m in heb gehad dat m'n 2e en 3e oorbellen wat gevoeliger zijn, maar is volgende dag weer over :) vraag me wel af wat voor materiaal dat soort goedkope oorbellen van gemaakt zijn.

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 18:54

Helaas is mijn forward helix op een of andere manier heel erg uitgegroeid, de beste optie leek mij dus op hem eruit te halen ;(
Voor de nieuwsgierige een foto; Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 18:56

Jammer cindy, gebeurd helaas vaker bij de forward helix... Mijne heb ik er ook uit gevist.

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 20:54

Ja ik ga denk ik niet meer opnieuw 1 zetten. Ik zit nu wat te twijfelen tussen innerconch of lage helix en dan zo'n ringetje. Iemand ervaring mee wat het snelst uitgroeid? Want ik wil graag dat mn volgende wat langer blijft zitten haha

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:12

In feite kan iedere piercing uitgroeien... maar ik hoor vaak dat je met helixen, tragus en rook meer kans hebt (dit zit ook meer bij de rand van iets) meer kans hebt dan bij een inner conch.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:50

Ooh ik heb me weer lekker misdragen bij Crazy Factory haha, mooi een paar nieuwe tunnels en plugs, en allemaal dezelfde balletjes voor mijn rook en tragus. Wordt het eindelijk eens een mooi geheel, want heb nu echt een bij elkaar geraapt zooitje in mn oren hangen... Hopelijk heb ik het snel binnen. Wat is je septum trouwens super gaaf LL! Het is dat ik geen piercings in mijn gezicht mag ivm. werk anders had ik het wel geweten <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 22:10

Ik heb nog nooit gehoord dat een inner conch uitgroeit, dan moet hij wel een enorm stuk migreren.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:06

Sorry dat ik zo kom binnen vallen...

Ik denk de laatste tijd nogal vaak aan het nemen van een septum of tepelpiercings maar ik heb zo'n miezerig lage pijngrens dat ik echt niet durf te gaan. Hebben jullie hier advies voor? Werkt een verdoving bv ook goed? En hoe zijn de ervaringen met tepelpiercings? Ik heb een redelijke cupmaat namelijk :o vraag me af of het niet oncomfortabel is met een BH enzo...
Ik heb al heel lang mijn snakebites waar ik nog steeds heel blij mee ben maar de pijn met zetten was echt vreselijk ;( Kortom ik ben echt een bangerik :+

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:13

dan denk ik persoonlijk dat je door de grond gaat bij een tepelpiercing. maar dat is gebaseerd op de verhalen van anderen en niet op ervaring :+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:15

Daar ben ik bang voor ja, ik lees dat het echt super pijnlijk is ;( maar was het dan onder verdoving? Want zonder durf ik al helemaal niet :o

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:16

Ik kan je helaas niet vertellen dat piercings geen pijn doen. Maar het is wel zo gebeurt. :)
Het is even naar, maar als het zit dan zit het. En de genezing is een hele ander soort, meer verdraagzame pijn, dan het zetten.
Als je nu nog steeds blij bent met je snakebites, zou ik je absoluut niet tegen laten houden door pijn. Is helaas gewoon een kwestie van doen.

Van verdovingen weet ik niets, volgens mij doen ze dat niet echt (vaak).

Verder hoor ik nooit zulke leuke verhalen over tepelpiercings. := Schijnt toch wel een heftige prik te zijn. Hier nog een die ze heel erg graag wilt, maar ook in een hoekje kruip als ik er aan denk. Maar, wat voor mij werkt is door gewoon met mezelf een datum af te spreken (ongeveer) en het dan gewoon te doen (voor mij is dit oktober, als de zomer voorbij is).
Verder alleen maar verhalen van mensen die geen last hebben met een bh. :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:17

Volgens mij worden alle piercings zonder verdoving gezet. Als piercer ben je geen medicus en mag je dus niet zo maar verdovingen plaatsen. En: wie mooi wil zijn...