Dag 22. Maybelline super stay 24 color. De exacte kleur staat er niet op. Opzich ook een goed idee. Helaas blijft het lang geen 24 uur netjes zitten.
Anoniem
Geplaatst: 31-12-15 10:51
Dag 17 Sleek Mystic. Heerlijke kleur, lijkt heel veel op MAC Flat Out Fabulous, maar of het echt dupes zijn durf ik niet te zeggen. Heb beide, maar nog nooit naast elkaar geswatched
Dit is een matte finish, dus wat minder uitdrogend dan de retro matte FOF. Zit net wat lekkerder, maar blijft wel minder goed zitten. Maar zit nog steeds als een huis! En dat voor maar € 5,99!
Zeker een goed alternatief als je FOF heel gaaf vindt, maar het prijskaartje te hoog is.
Dag 31 ook joker, nu dag 32: Etos 115 van de collectie voor ze hun merk veranderden.
Excuses voor mn chagrijnige hoofd.. Ben niet meer gewend laat naar bed te gaan en het is nu al dagen midden in de nacht. En baby gaat toch echt huilen om 8 uur voor eten
En zo zien mn lippen er uit op een dag zonder makeup:
Mijn vriendin heeft een 10-tal mac's via mp gekocht. Zo goed als nieuw. En daar zit ook Heroine tussen, ik dacht eerst ah leuk, maar ik denk niet dat ik het ga doen. Veel te heftig.