Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Wij hadden een buddy workout vanmorgen met clean pull ups en bench pressen. We moesten in teams van 3 maar ik was echt de dummie van vandaag... niet echt leuk want voelde me echt zo'n blok aan het been
The_Cat schreef:Ja, das ook de reden waarom ik niet hou van die team wods -_-
elenaMM77 schreef:wooooottt... ik heb sinds twee maanden heeeeeeeel vooruitstrevend een pullupbar in huis hangen..
waar ik dus 1.5 maand vooral als een veredeld dood vogeltje aan rondgehangen heb. eerste maand slechts een paar milimeter kunnen 'shruggen'.
waar pull ups het beginnetje hebben inmiddels, krijgt mijn lichaam toes to bar voor geen mogelijkheid onder de knie (korte hamstrings werken ook niet mee natuurlijk).. daarnet even knee raises gedaan, gingen wel aardig, dus ik dacht laten we toch nog eens een knees to elbow of knees to chest proberen..
dat ging ineens zomaar O.o. en vandaaruit mijn tenen ook tot mijn grote schrik ineens tegen de bar kunnen brengen.. door de gebogen knie van de knees to chest/elbow (vraag mij niet meer wat t was, ik schrok zo van t resultaat dat ik gelijk daarna los liet en vergat wat ik deed lol), natuurlijk niet een mooi gestrekte toes to bar.. maar hell, als ik ineens mijn tenen tegen de bar kan brengen terwijl ze gisteren nog niet eens voorbij kniehoogte kwamen, dan begint mijn lijf blijkbaar iets door te krijgen.
Willl65 schreef:elenaMM77 schreef:wooooottt... ik heb sinds twee maanden heeeeeeeel vooruitstrevend een pullupbar in huis hangen..
waar ik dus 1.5 maand vooral als een veredeld dood vogeltje aan rondgehangen heb. eerste maand slechts een paar milimeter kunnen 'shruggen'.
waar pull ups het beginnetje hebben inmiddels, krijgt mijn lichaam toes to bar voor geen mogelijkheid onder de knie (korte hamstrings werken ook niet mee natuurlijk).. daarnet even knee raises gedaan, gingen wel aardig, dus ik dacht laten we toch nog eens een knees to elbow of knees to chest proberen..
dat ging ineens zomaar O.o. en vandaaruit mijn tenen ook tot mijn grote schrik ineens tegen de bar kunnen brengen.. door de gebogen knie van de knees to chest/elbow (vraag mij niet meer wat t was, ik schrok zo van t resultaat dat ik gelijk daarna los liet en vergat wat ik deed lol), natuurlijk niet een mooi gestrekte toes to bar.. maar hell, als ik ineens mijn tenen tegen de bar kan brengen terwijl ze gisteren nog niet eens voorbij kniehoogte kwamen, dan begint mijn lijf blijkbaar iets door te krijgen.
Toppert!!! Ik ben dat dooie vogeltje nog hahahaha maar knee raises lukt
Iedere woensdag ochtend zijn mijn man en ik de enige die de wod doen dus altijd private lesson
Vandaag weer lekker bezig geweest.
Ik skaled mijn man niet maar die zit nu twee jaar op crossfit ik heb pas mijn zesde les gehad
Willl65 schreef:Je zult versteld staan hoe je zal vorderen mijn man doet bijna alles al rs
Gisteren heeft hij zijn pers record verbeterd 150 kg lift ik weet even niet welke lift kom ik met mijn 19 kg . Hij traint zelf 4 x pw in de box ik voorlopig nog 2 x ben de rest van de week te doodmomenteel doen we mee aan 6 weeks chalange ik heb nu 19 % vet en doel is 15 % vet met interval fasting nu anderhalve week gehad 0,7 kg afgevallen. Ik zie wel hoe ver ik kom