Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gucci_ schreef:Ik twijfel erg om voorgoed naar het buitenland te gaan, daar had ik gewoon meer rust en was ik wel elke dag om 8 uur op en veel minder moe, alleen lichte depressieve klachten, dat had ik nog wel...
Nele80 schreef:Nu ben ik sinds een week terug de slechtste moeder die je je kan inbeelden.
Nele80 schreef:ik heb dus eigenlijk gans de dag vrij en moet dus amper 4uur per dag voor mijn kindjes zorgen en toch lukt het mij niet. ik krijg mijn huishouden niet onder controle, de boodschappen zijn niet op tijd gedaan, poetsen gebeurd amper, strijken tja daar spreken we beter niet over, maar toch ben ik gans de dag bezig.
Nele80 schreef:ik heb dus eigenlijk gans de dag vrij en moet dus amper 4uur per dag voor mijn kindjes zorgen en toch lukt het mij niet. ik krijg mijn huishouden niet onder controle, de boodschappen zijn niet op tijd gedaan, poetsen gebeurd amper, strijken tja daar spreken we beter niet over, maar toch ben ik gans de dag bezig.
Naar hoor!Citaat:Nu ben ik sinds een week terug de slechtste moeder die je je kan inbeelden. het kleinste foutje bij één van de kinderen zorgt voor een woedeaanval bij mij. het kan zo echt niet verder. ik schaam me dood, maar ik heb mezelf niet meer onder controle. ik zou het liefst wegvluchten van de hele situatie, maar ik weet heel goed dat dat geen oplossing is.
Nele80 schreef:Ik volg hier al een tijdje lezend mee maar ik wil nu toch even mijn verhaal delen.
Ik zit sinds een jaar thuis zonder werk. In het begin was ik erg depressief (tegen suïcidale aan). Snel ging het minder slecht met mij, en kan ik terug redelijk functioneren.
Mijn thuissituatie: getrouwd, 3 kindjes (6j - 4j - 2j), mijn man heeft een eigen bedrijf en moet dus veel werken. 2oudste gaan overdag naar school, de jongste naar de creche.
ik heb dus eigenlijk gans de dag vrij en moet dus amper 4uur per dag voor mijn kindjes zorgen en toch lukt het mij niet. ik krijg mijn huishouden niet onder controle, de boodschappen zijn niet op tijd gedaan, poetsen gebeurd amper, strijken tja daar spreken we beter niet over, maar toch ben ik gans de dag bezig.
Nu ben ik sinds een week terug de slechtste moeder die je je kan inbeelden. het kleinste foutje bij één van de kinderen zorgt voor een woedeaanval bij mij. het kan zo echt niet verder. ik schaam me dood, maar ik heb mezelf niet meer onder controle. ik zou het liefst wegvluchten van de hele situatie, maar ik weet heel goed dat dat geen oplossing is.